БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПАРКОУСТРОЯВАНЕ НА СТУДЕНТСКИЯ ЛАГЕР В УНИВЕРСИТЕТСКА БОТАНИЧЕСКА ГРАДИНА - ЕКОПАРК ВАРНА
-
Решение АОП с изх. № РД 19-564/03.10.2014 г.
Нов срок за подаване на офертите: 17.10.2014 г. до 17.00 ч. -
Информация АОП изх. № 18.00-89/09.07.2014 г.
На основание чл. 120а, ал. 2 ЗОП процедурата се спира до произнасяне от КЗК - Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 14.07.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-366/17.06.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Идеен проект
Доставка на ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ И НАПИТКИ за нуждите на СУ
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 11.08.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-395/30.06.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Проект на договор -- приложение № 18
- Отговор на поставени въпроси с изх. № 72-00-802/09.07.2014 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-922/05.08.2014 г.
Периодична доставка на матраци и дюшеци за нуждите на СУ
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 11.08.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-394/30.06.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-858/22.07.2014 г.
Телекомуникационни услуги за нуждите на СУ с 2 обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Стационарни (фиксирани) телефонни услуги и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност;
Обособена позиция № 2: Мобилни телефонни услуги и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност.
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 28.07.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-391/27.06.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Проект на договор -- приложение № 17-2 - обособена позиция 1
- Проект на договор -- приложение № 17-2 - обособена позиция 2
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-824/14.07.2014 г.
Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 26.06.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-330/30.05.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Техническо задание
- Покана за участие в разглеждане на "Ценови предложения"
Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, включваща 10 обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Източна Европа;
Обособена позиция № 2: Северна Европа;
Обособена позиция № 3: Централна Европа;
Обособена позиция № 4: Западна Европа;
Обособена позиция № 5: Южна Европа;
Обособена позиция № 6: Балканите;
Обособена позиция № 7: в страната;
Обособена позиция № 8: извън Европа и презокеански пътувания;
Обособена позиция № 9: Южна Америка и Антарктида;
Обособена позиция № 10: превози с ниско тарифни компании.
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 23.06.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-323/27.05.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Оферта по обособени позиции
- Проект на договор
- Покана за участие в разглеждане на "Ценови предложения"
Открита процедура по ЗОП
Дейности по информация, публичност и реклама. Проектиране, изработка и доставка на презентационни материали, рекламни сувенири, Университетски символи, протоколни подаръци и аксесоари за нуждите на СУ, включваща 7 обособени позиции:
1. Информационни и презентационни материали с брандиран знак;
2. Рекламни сувенири с брандиран знак;
3. Университетски символи (изработени от благородни и неблагородни метали и техните сплави);
4. Протоколни подаръци и аксесоари;
5. Интернет, печатна, телевизионна, кино и радио реклама;
6. Вътрешна, външна и транспортна реклама;
7. Дейности по информация и публичност.
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 9.04.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-118/27.02.2014 г.
- Документация
- Проект на рамково споразумание и договор
- Техническо задание
- Приложения
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-410/02.04.2014 г.
Открита процедура по ЗОП
Организиране, провеждане и логистично обезпечаване на мероприятия за нуждите на СУ (семинари, конференции, конгреси, панаири, образователни, културни, спортни, музикални и други събития)
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 8.04.2014 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-107/24.02.2014 г.
- Документация
- Приложения
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-402/31.03.2014 г.
Открита процедура по ЗОП
Доставка на лабораторно и медицинско оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на СУ при следните обособени позиции:
1. Позиция: Везни;
2. Позиция: Бъркалки;
3. Позиция: Уреди с нагряване и охлаждане;
4. Позиция: Друго общо оборудване или оборудване с общо приложение;
5. Позиция: Оптически уреди;
6. Позиция: Уреди за детекция и анализ;
7. Позиция: Уреди за измерване на лъчения;
8. Позиция: Уреди, използвани в електротехниката.
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 18.12.2013 г. до 16.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-387/07.11.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Техническа спецификация
- Ценово предложение
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-728/29.11.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-749/09.12.2013 г.
Открита процедура по ЗОП
Изграждане на хранилище за управляемо съдържание в областта на политиката, религията, философията и медиите
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 26.11.2013 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-353/17.10.2013 г.
- Документация
- Приложения
Открита процедура по ЗОП
Доставка на химически и биологични изделия и продукти по заявки за нуждите на СУ “Свети Климент Охридски” по следните обособени позиции:
1. Позиция: Неорганични химикали с общо предназначение
2. Позиция: Органични химикали с общо предназначение
3. Позиция: Органични разтворители
4. Позиция: Химикали със специфично предназначение
5. Позиция: Консумативи с общо предназначение
6. Позиция: Консумативи със специфично предназначение
7. Позиция: Лабораторна стъклария и пластмасови принадлежности
8. Позиция: Биопродукти, диагностични тестове, оцветители
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 21.10.2013 г. до 16.30 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-292/10.09.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-581/04.10.2013 г.
- Покана - отваряне на ценови оферти
Открита процедура по ЗОП
Логистично обезпечаване на бизнес събития по програми за подкрепа развитието на докторанти, млади учени и постдокторанти и развитие на електронни форми на дистанционно обучение в системата на висшето образование - посещения на гости, хотелско настаняване, обслужване на конференции, семинари и др. във връзка с реализирането на проекти № BG051PO001-3.3.06/0026 и № BG051PO001-4.3.04/0011
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 30.09.2013 г. до 16.30 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-281/19.08.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Разяснения
- Решение АОП № РД 19-296/11.09.2013 г. за прекратяване на обособена позиция 1
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-523/11.09.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-552/24.09.2013 г.
- Проект на договор
Открита процедура по ЗОП
Периодична доставка на хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ с 6 обособени позиции:
1. Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия
2. Доставка на канцеларски материали
3. Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
4. Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства
5. Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства
6. Презареждане и рециклиране на тонери за копирни и печатащи устройства
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 30.09.2013 г. до 17.00 ч.
- Решение АОП с изх. № РД 19-280/19.08.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Разяснения по документацията с изх. № 72-00-522/11.09.2013 г.
- Разяснения по документацията с изх. № 72-00-550/24.09.2013 г.
Открита процедура по ЗОП
Провеждане и логистично обезпечаване на бизнес събития на СУ: семинари, летни школи и конференции във връзка с реализирането на проекти BG051PO001-3.3.06-0024/04.10.2012, BG051PO001-4.3.04-0004/11.10.2012, ДО02-119/15.12.2008, BG051PO001-4.3.04-0009/05.11.2012 с 4 обособени позиции
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 13.08.2013 г. до 17.00 ч.
- Решение с изх. № РД 19-242/04.07.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Решение с изх. № РД 19-259/18.05.2013 г. - за промяна във връзка с документацията
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-358/23.07.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-369/30.07.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-377/01.08.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-378/01.08.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси с изх. № 72-00-388/05.08.2013 г. - Приложение 13
Открита процедура по ЗОП
Доставка на КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски” включва 11 (единадесет) обособени позиции, както следва:
Позиция 1: Настолни компютри;
Позиция 2: Сървъри;
Позиция 3: Преносими компютри;
Позиция 4: Монитори и дисплеи;
Позиция 5: Скенери и принтери;
Позиция 6: Копирни машини;
Позиция 7: Презентационна техника;
Позиция 8: Фото и видео продукти;
Позиция 9: Мрежови устройства и мрежови компоненти, защита на електрозахранването;
Позиция 10: Други периферни и комуникационни устройства;
Позиция 11: Компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване.
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 05.08.2013 г.
- Решение с изх. № РД 19-222/26.06.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Техническо задание и спецификации
- Разяснения по документацията за участие в процедурата
- Отговори на поставени въпроси
- Писмо за отваряне на ценовите оферти
Открита процедура по ЗОП
Текущо възлагане на комплексни и специализирани строително-ремонтни дейности на сгради - недвижими културни ценности с категория "национално значение" в град София с 5 обособени позиции:
Позиция 1: Ректорат;
Позиция 2: Университетска библиотека;
Позиция 3: Факултет по журналистика и масова комуникация;
Позиция 4: Биологически факултет;
Позиция 5: Богословски факултет.
-
Обявление за поръчка
- срок за подаване на офертите: 08.08.2013 г. до 12.00 ч.
Дата на отваряне на офертите: 08.08.2013 г. в 15.00 ч. - Решение с изх. № РД 19-227/28.06.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Отговори на поставени въпроси
- Писмо с изх.№ 72-00-419/09.08.2013 г.
Открита процедура по ЗОП
Текущо възлагане на комплексни и специализирани строително-ремонтни дейности на сгради извън град София с 4 обособени позиции:
Позиция 1: Северно черноморие;
Позиция 2: Южно черноморие;
Позиция 3: Планински имоти - в региона Рила, Пирин, Родопи;
Позиция 4: Планински имоти - в Старопланинския район.
-
Обявление за поръчка
- срок за подаване на офертите: 08.08.2013 г. до 17.00 ч.
Дата на отваряне на офертите: 09.08.2013 г. в 10.30 ч. - Решение с изх. № РД 19-228/28.06.2013 г.
- Документация
- Приложения
- Писмо с изх.№ 72-00-418/09.08.2013 г.
Открита процедура по ЗОП
Текущо възлагане на комплексни и специализирани строително-ремонтни дейности на сгради в град София по 5 обособени позиции:
Позиция № 1: "ЦЕНТЪР"
Позиция № 2: "ЛОЗЕНЕЦ"
Позиция № 3: "ИЗТОК"
Позиция № 4: "СЛАТИНА"
Позиция № 5: Поделение Социално-битово обслужване
- Решение РД 19-191/06.06.2013 г. - срока за подаване на офертите се удължава на 14.06.2013 г. до 17.00 ч.
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 10.06.2013 г.
- Решение РД 19-155/29.04.2013 г. на АОП
- Документация
- Приложения: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20
- Декларация по чл. 4, ал. 7 от ЗМИП
- Отговори на поставени въпроси
- Отговори на новопоставени въпроси
- Отговори на въпроси с изх. № 72-00-257/05.06.2013 г.
- Покана - Отваряне на ценови предложения (Плик № 3) - 12.07.2013 г., 10.00 часа
- Писмо - представяне на писмени обосновки и разяснения на заявени данни
Открита процедура по ЗОП
Доставка на спектрометър за ядрено-магнитен резонанс, снабден с необходимите за надежното му функциониране окомплектовки, подготовка на помещението и инсталиране в съответствие с техническите изисквания и нормите за безопасна експлоатация, обучение за поддръжка и работа със спектрометъра, както и сервизното му обслужване
- Решение с изх. № 19-182/31.05.2013 г .
- Обявление за поръчка - срок за подаване на офертите: 11.07.2013 г. до 16.30 ч.
- Документация
- Приложения
Открита процедура по ЗОП
Доставка на ПЕЧАТАРСКИ ХАРТИИ И КАРТОНИ за нуждите на Университетско издателство „Св. Климент Охридски” по 5 обособени позиции:
Позиция № 1: Доставка на офсетни хартии и картони;
Позиция № 2: Доставка на обемни хартии;
Позиция № 3: Доставка на двустранно хромови хартии;
Позиция № 4: Доставка на специални хартии;
Позиция № 5: Доставка на картони.
Открита процедура по ЗОП
Доставка на научна апаратура за структурно охарактеризиране на материали, състояща се от Трансмисионен електронен микроскоп
- Обявление за поръчка
- Решение РД 19-73/05.03.2013 г. на АОП - срок за подаване на офертите: 16.04.2013 г.
- Документация
- Приложения
Открита процедура по ЗОП
Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” – поделение Социално битово обслужване, морските и планински Учебно-научни бази (Китен, Гьолечица) и др. по 10 обособени позиции
- Обявление за поръчка
- Решение РД 19-410/05.12.2012 г. на АОП
- Документация
- Приложения (1-15)
- Ценова оферта - Приложение 16
- Техническа спецификация
- Проект на договор
-
Отговори на поставени въпроси:
Писмо 72.00-592/19.12.2012 г . и
Писмо 72.00-598/20.12.2012 г.
Открита процедура по ЗОП
Доставка на ПЕЧАТАРСКИ ХАРТИИ И КАРТОНИ за нуждите на Университетско издателство „Св. Климент Охридски” по 5 обособени позиции:
Позиция № 1: Доставка на офсетни хартии и картони;
Позиция № 2: Доставка на обемни хартии;
Позиция № 3: Доставка на двустранно хромови хартии;
Позиция № 4: Доставка на специални хартии;
Позиция № 5: Доставка на картони.
- Обявление за поръчка
- Решение РД 19-398/23.11.2012 г. на АОП
- Решение РД 19-68/01.03.2013 г. на АОП - прекратяване на процедурата
- Документация
- Приложения
- Ценова оферта
- Решение РД 19-435/18.12.2012 г. на АОП - срока за подаване на офертите за участие се удължава до 07.01.2013 г.
- Решение РД 19-10/09.01.2013 г. на АОП - срока за подаване на офертите за участие се удължава до 22.01.2013 г.
- Отговори на поставени въпроси
Открита процедура по ЗОП
„Организация и провеждане на международен конгрес по българистика в периода 23-26 май 2013 г.“
Срок за подаване на офертите - 30 дни от датата на публикуване на поръчката в сайта на АОП
- Обявление за поръчка
- Решение РД 19-382/12.11.2012 г. на АОП
- Документация
- Приложения
- Отговори на поставени въпроси
- Писмо до участниците
Открита процедура по ЗОП
"Абонамент на американски и западноевропейски печатни научни издания и електронни бази данни, руско езични периодични издания и български периодични и on-line издания за 2013, 2014 и 2015 г. за нуждите на УБ, факултети и звена при СУ"
- Обявление за поръчка
- Документация
- Приложение 1 - Оферта за участие
- Решение РД 19-341/27.09.2012 г. на АОП
- Писмо относно списъка на електронните бази данни
Открита процедура по ЗОП
"Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина"