Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / FEBA Alumni Club / Новини от Алумни клуба / Ученик на Търговска гимназия Бургас с пълна стипендия от Стопанския факултет

   

28.06.2023

 

Стипендия за обучение в Стопанския факултет на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ ще получи възпитаник на Търговска гимназия – Бургас. Размерът ѝ ще покрие в пълнота семестриалните такси за обучение по желаната специалност. Това бе договорено на среща между доц. д-р Атанас Георгиев – декан на Стопанския факултет и Павел Чепов – директор на Търговската гимназия.

Screenshot 2023-06-28 094514

Инициативата на Стопанския факултет цели да насърчи младежите да следват мечтите си в сферата на образованието и науката. Средствата за стипендията са осигурени съвместно с Алумни клуба на факултета, който обединява в редица подкрепящи каузи едни от най-амбициозните и предприемчиви хора в България.

През месец април Стопанският факултет и Филиал Бургас на Софийския университет проведоха за първи път в Бургас традиционния за столицата кариерен форум. Събитието събира на едно място десетки работодатели, студенти, млади хора. Амбицията е форумът в морския град да стане ежегоден.

„В рамките на тазгодишните кариерни форуми, участието на работодателите ставаше чрез регистрация. Със събраните такси от участия в София и Бургас учредихме стипендиантски фонд“ – коментира доц. Боряна Богданова, зам.-декан на Стопанския факултет и ръководител на Кариерния център на Софийския университет. Тя допълни, че за младите е важно да инвестират в образованието си, но паралелно с това да трупат практически опит и знания.

В началото на 2023 година Стопанският факултет на СУ и Търговска гимназия Бургас подписаха меморандум за сътрудничество. В споразумението е записано, че двете страни ще си оказват съдействие за подготовката на висококвалифицирани специалисти в областта на икономиката, управлението, финансите, счетоводството, одита и дигиталните технологии. Първата отпусната стипендия е практическо изражение на декларираните в документа сфери на взаимодействие.