Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Свободна позиция „Мениджър международна търговия и внос“ с месторабота в гр. Пловдив | Trendystock

   

18.09.2023

 

Вие искате да работите в креативна и динамична среда, в която да проявите своя хъс и енергия? Вие искате ежедневно да можете да виждате резултатите от вашите действия? Вие искате да работите в мотивиран и амбициозен млад екип, част от бързо развиващата се фирма в сферата на онлайн търговията и търговията на едро? Вие искате да виждате, че с работата си допринасяте за развитието на обществото, в което живеете? Вие сте човек, който обича да учи и ежедневно прилага прочетените новости в работата си? Тогава станете част от екипа на Trendystock!
Ние сме бързо развиваща се търговска компания. Основната дейност на фирмата е посредничество при внос на едро от Китай на различен вид стоки и услуги. Във връзка с разширяването на дейността на компанията, търсим „Мениджър международна търговия и внос“.

b_ad6efcbc73d2e08d3dcdf6870cc1a866

Отговорности:

  • Да се приемат и обработват поръчки от нови или вече съществуващи клиенти на фирмата
  • Да се въвеждат всички поръчки в работни файлове
  • Да се координират поръчките с китайският отдел на фирмата
  • Да се управлява финансовият поток и всички плащания по сделките
  • Да се подготвят дневни статистики
  • Да се управлява и координира всяка поръчка до нейното пълно изпълнение
  • Да се провеждат срещи с ностоящи и потенциални клиенти и да се презентира дейността на фирмата
  • Да се изготвят оферти и ценоразсписи
  • Да се комуникира активно със счетоводство,маркетинг, митници, митнически агенти и спедиторски фирми
  • Трябва да се издават фактури, да се уточняват време за доставка на внесената стока и др.
  • Водене на кореспонденция по E-mail и телефон с логистични фирми и правене на резервации за контейнери / въздушен транспорт
  • Подготовка на каталози и онлайн материали
  • Да се изискват и съставят оферти за извършване на определени операции по целият търговски процес
  • Отговорност за поддържането на високите нива на продажби и успеха на фирмата
  • Да се грижите вашите клиенти да са винаги удовлетворени и да изграждате дълготрайни партньорства с тях, като печелите тяхното доверие и препоръки
  • Организиране на участия в търговски изложения
  • Посещения на клиенти и договаряне на цени и условия на работа
  • Подготвяне на маркетинг материали за успешното рекламиране на дейността на фирмата
  • Да изготвяте договори за всяка отделна сделка

Качества, умения и компетенции:

  • Да сте ориентирани към резултатите и да искате клиентите ви винаги да са доволни;
  • Да имате отношение към детайлите, аналитично мисленe и инициативност;
  • Да можете да взимате адекватни решения в кризисни ситуации и да поемате отговорност;
  • Да имате силни организаторски умения и решителност;
  • Да работите ефективно в екип;
  • Да имате висше образование (за предпочитате в сферата на счетоводство, финанси, митническо дело или икономика);
  • Да владеете английски език перфектно
  • Да имате много добра компютърна грамотност.
  • Опит в международната търговия - задължителен
  • Опит в работа с корпоративни клиенти - задължителен
  • Опит в комуникацията с чужденци на английски
  • Втори чужд език - с предимство
  • Комуникативност и интегритет
  • Опит с MS OFFICE
  • Находчивост и пробивност
  • Опит в продажбите (желателен е)
  • Дисциплинираност и отговорност
  • Перфектни комуникитавни умения
  • Умения в организирането на презентации пред корпоративни клиенти
  • Контакти с фирми, които осъществяват внос на едро от Китай
  • Търговски канали и мрежа от корпоративни клиенти в сферата на търговията (желателно)

Нашата оферта:

  • Възможности да развиете своите професионални умения в нова и динамична фирма ;
  • Работа в млад, енергичен, сплотен и целенасочен екип;
  • Дългосрочен ангажимент;
  • Стартиращо заплащане, което ще се увеличава, заедно с показаните резултати;
  • Бонуси при определени резултати

Работното време е от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 ч. Обучителният период продължава 14 дена. Заплащане: 1500 лв. — 2000 лв. (нето), осигуровки на минимална работна заплата.

Ако разпознавате себе си в горепосочените изисквания и смятате, че Trendystock е вашето място за развитие, ще се радваме да обсъдим възможността да станете част от нашия екип.

Може да кандидатствате ТУК.