Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Административен координатор с немски език | Electricity

   

14.09.2023

 

„Електрисити“ ЕООД, основана през 2009 г., е една от водещите компании в строителния сектор в България. Екипът наброява около 250 служителя. От 2016 г. компанията развива международна дейност и изпълнява проекти за електроинсталации в Германия (провинция Хесен). За екипа ни в гр. София, който работи по реализацията на проектите ни в Германия, търсим нов колега на позиция „Административен координатор с немски език“.

1

Отговорности:

  • Участие във всички етапи на реализация на текущите проекти в Германия, които са свързани с административни дейности, включително:
  • Писмена и устна комуникация с германски и български бизнес партньори, вкл. водене на бизнес кореспонденция (e-mail, телефонни разговори, официални писма).
  • Идентифициране на нови доставчици и подизпълнители за проектните нужди и развиване на бизнес отношенията с тях – напр. изпращане на запитвания с цел получаване на оферти, договаряне, следене на поетите ангажименти относно срокове, плащания и др.;
  • Логистична организация на транспорта на стоки в посока Германия и обратно – изпращане на запитвания към транспортни фирми и избор на спедитор, комплектоване на логистичната документация след приключване на доставката (фактури, ЧМР, протоколи), работа със складов софтуер;
  • Писмен превод на проектни документи, включително техническа документация;
  • Участие в работни срещи с германски контрагенти, вкл. устен превод;
  • Изготвяне на документи, касаещи командироване на български персонал в Германия, вкл. комуникация с релевантните институции в България и Германия (напр. немска здравна каса, финансова служба);
  • Поддържане на изрядни документални досиета на командирования в Германия персонал;
  • Изготвяне и актуализиране на фирмени презентации и други видове представяния;

Изисквания към кандидатите:

  • Отлично владеене на немски език;
  • Завършено висше образование или студент последен/предпоследен курс;
  • Владеене на английски език ще се счита за предимство;
  • Професионален опит в административни/офис дейности;
  • Висока степен на инициативност и самостоятелност;
  • Аналитичен и структуриран стил на работа.

Ние предлагаме:

  • Отговорна и дългосрочна позиция в развиваща се компания;
  • Динамична работна среда с интензивна ежедневна комуникация;
  • Работа в дружелюбен, сплотен и сработен екип;
  • Обучение при започване на работата;
  • Конкурентни условия на труд и мотивиращо заплащане.

Работно място: в офиса на компанията на адрес: ул. „Босилек“ №5

При интерес моля изпратете Вашата автобиография на: deutschland@electricity.bg.