Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / За студентите - Актуално / Предстоящи събития в Стопанския факултет

   
март

 

април

  • 2 април, от 12.00 ч. в зала 417: Уъркшоп за развитие на меки умения, организиран от PwC.
  • 7 април, от 10.30 до 15.30 ч., Сградата на Стопанския факултет: Кариерен форум 5.0 – Юбилейно издание. Студентите ще имат възможност да се срещнат с водещи работодатели, да се запознаят с различни кариерни пътеки и да подадат документи за работа и стаж в избрани от тях компании.
  • 7 април, от 11.00 до 13.00 ч., беседката на Каргил: Среща с кариерен консултант. Събитието дава възможност на студентите да разговарят с кариерен консултант и да получат професионални съвети за подготовка на документи при кандидатстване за работа и да им бъде проведено примерно интервю за работа.
  • 9 април, от 9.30 до 11.00 ч., зала 300: гост-лекция на г-жа Илияна Цанова – зам.-управляващ директор на Европейския фонд за стратегически инвестиции (EFSI), на тема дейности на EFSI.
  • 28 април, от 11.00 до 13.00 ч., беседката на Каргил: Среща с кариерен консултант. Събитието дава възможност на студентите да разговарят с кариерен консултант и да получат професионални съвети за подготовка на документи при кандидатстване за работа и да им бъде проведено примерно интервю за работа.

 

май

  • 13 май от 11:30 до 13:00 ч., зала 300: гост-лекция на г-н Христо Стоянов от българския офис на ЕИБ, представител на Европейския инвестиционен фонд, на тема „Технологии, иновации и финанси“.
  • 15 май, Бал на общността на Стопанския факултет.
  • 27 май от 18:30 до 20:00 ч., зала 300: гост-лекция на г-н Вернер Шмид, Директор на отдел „Околна среда и устойчиво териториално развитие“ в ЕИБ, на тема: „EIB, the Bank for Climate Resilience“.
  • 28 май, от 11.00 до 13.00 ч., беседката на Каргил: Среща с кариерен консултант. Събитието дава възможност на студентите да разговарят с кариерен консултант и да получат професионални съвети за подготовка на документи при кандидатстване за работа и да им бъде проведено примерно интервю за работа.