Срок за подаване на документите: от 24 януари 2020 г. до 28 януари 2020 г.
Обява за попълване на административен персонал от щатните бройки на Институт „Големи данни в полза на интелигентно общество“ GATE
Институт „Големи данни в полза на интелигентно общество“ GATE съгласно решение на Академичния съвет на Софийски Университет „Св. Кл. Охридски“ от 29.05.2019 г. има утвърдено щатно разписание, за чието попълване се обявява конкурс за:
Щатна позиция/длъжност – Системен администратор в Институт „Големи данни в полза на интелигентно общество“ GATE
Отговорности и задължения:
- Проучва приложението на информационните технологии в бизнеса;
- Разработва и прилага планове за защита и политики за администриране на данни, администриране на компютърни мрежи и свързаната с тях компютърна среда;
- Анализира, разработва, интерпретира и оценява сложни системни проекти и спецификации за системна архитектура, модели за данни и диаграми при разработването, конфигурирането и интегрирането на компютърни системи;
- Пуска в действие, оперира и поддържа в изправност информационните и комуникационни системи в компанията;
- Идентифицира потенциални рискове или слабости на информационното и комуникационно оборудване и предлага алтернативни решения;
- Идентифицира области, които да бъдат усъвършенствани и проучва теоретичните аспекти и оперативни методи за използване на компютри;
- Планира и проучва необходимостта от нов хардуер или софтуер в зависимост от приоритетите и предстоящите дейности в компанията; събира изисквания от екипа и изследва необходимостта от нови среди;
- Занимава се с разширяването и с намирането на решения за различни среди за тестове/симулации;
- Управлява различните среди, като се грижи за тяхното архивиране, обновяване и мигриране;
- При необходимост оказва методическа помощ на потребителите в мрежата за решаването на проблеми, възникнали при употребата на приложния софтуер;
- Въвежда защита срещу неправомерно ползване на мрежови ресурси, както и защита от външна намеса;
- Отстранява софтуерни и хардуерни проблеми, възникнали при експлоатация на приложни програми и компютърните системи;
- Участва в имплементиране на нови решения в компанията;
- Изготвяне на справки и отчети.
Необходимо образование и опит:
- Средно или висше образование в някоя от следните области и направления: технически и/или компютърни науки, математика, информатика, комуникационна и компютърна техника;
- Минимум 3+ години опит на подобна или същата позиция;
Необходима експертиза:
- Задълбочени познания и практически опит със следните технологии и продукти:
- Active directory
- Exchange Server, Message hygiene, High availability of mail service
- Различни типове файлови сървъри
- Компютърни мрежи - адресация, маршрутизация (routing).
- Познаване на основни протоколи – HTTP, DNS, SMTP, IMAPv4, ICMP.
- Опит със системи за мониторинг – Nagios базирани/Zabbix/ OpenNMS.
- Опит със системи за backup/restore.
- Практически опит в администрирането на системи за виртуализация.
- Професионални сертификати, например MCSA и MCSE, са предимство
- Желание за дългосрочна реализация в изследователски институт
- Много добро владеене на английски език,
- Умения за работа в международен екип,
- Умения за решаване на проблеми в динамична среда
- Аналитично мислене
- Лоялност и отговорност
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст), адресирано до ръководителя на проект GATE
- Автобиография,
- Копие от дипломи за завършено образование,
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област
Документи се подават от 24.01.2020 г. до 28.01.2020 г. всеки работен ден от 10.00 до 12.00 ч. и от 14.00 до 15.00 ч. на адрес: бул. „Цар Освободител“ № 15, отдел „Секретариат и деловодство“, етаж 1, стаи 114 и 115.
Етапи на конкурса:
- Запознаване с постъпилите документи на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията, посочени в обявата.
- На 29.01.2020 г. от 11,00 часа събеседване с допуснатите кандидати, което ще се проведе на адрес бул. „Цар Освободител“ № 15, етаж 1, кабинет 12.
- Избраното лице да бъде информирано писмено за резултатите от проведения конкурс.
- Избраното лице ще бъде назначено на трудов договор.
За допълнителна информация:
Силвия Илиева, ФМИ, Катедра „Софтуерни технологии“
e-mail: sylvia@fmi.uni-sofia.bg
тел.: 02/971 04 00
Десислава Петрова-Антонова
e-mail: d.petrova@fmi.uni-sofia.bg