Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Излезе от печат книгата „Дигитален маркетинг на работодателската марка: изграждане на ефективна система от компетентности в контекста на Индустрия 5.0 с примери от 14 български фирми“

Преглед - Излезе от печат книгата „Дигитален маркетинг на работодателската марка: изграждане на ефективна система от компетентности в контекста на Индустрия 5.0 с примери от 14 български фирми“

За да изберете обекти, използвайте подходящите радио бутони или чек-боксове, и натиснете бутона "Избери".

За да изберете обект, който е подобект на някой от показаните обекти, натиснете върху името на обекта родител за да се покаже списък с подобектите му.

Назад Излезе от печат книгата „Дигитален маркетинг на работодателската марка: изграждане на ефективна система от компетентности в контекста на Индустрия 5.0 с примери от 14 български фирми“ [0]

Обърни селекцията Име Тип