( препубликувана информация )
-
С фирмите за компютърна техника се сключват рамкови споразумения за определен период.
Процедурата за купуване е следната:
1) Избор на устройства
Съществуват два вида конфигурации:
- типови - няколко пъти в срока на рамковото споразумение (обикновено за по 6 месеца) се сключват договори с фирмите за доставка на т.нар. типови конфигурации. Актуалните конфигурации можете да изтеглите оттук:
Начало / Университетът / Администрация / Отдел "Обществени поръчки" / Обществени поръчки - Договори * → Доставка на КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА за нуждите на СУ „Св. Кл. Охридски” (секция Договори, а не Рамкови споразумения)
За всяка обособена позиция има един или повече изпълнители. Преглеждат се договорите за характеристики на конфигурациите и за цените им (те са без ДДС).
В докладите се пише цена с добавено ДДС (което за момента е 20%).
Специфични конфигурации - в случай, че заявителят има изисквания, които не фигурират в типовите конфигурации, е необходимо в образеца за заявка да бъдат въведени характеристиките на исканото устройство.
2) Подаване на доклад по Образец
В отдел Деловодство на Ректорат се подава доклад по Образец
(Изтегли оттук: Начало / Университетът / Административна структура / Документи на СУ / Образци на документи -> 6. Доставки и услуги *)
* Страницата е достъпна с паролата от СУСИ
Попълват се административните данни в началото на доклада.
Редът "За период ... /съответното тримесечие/" се попълва само за специфични заявки.
За типови конфигурации се попълва в първата таблица:
- ОП номер на обособена позиция
- брой на устройствата
- единична цена на устройството с ДДС (в таблиците е без ДДС) и обща стойност с ДДС.
Всички инструкции и празни таблици за специфичните конфигурации могат да се изтрият.
Подписът на системния администратор е задължителен.
За специфични конфигурации се попълва съответната празна таблица, като могат да се въвеждат допълнителни редове, ако дадена характеристика не е налична. Евентуално се попълва максимална цена с ДДС.
Следват се инструкциите в образеца, някои от които да се изпълни изискването да не се посочва марка и модел на устройството, както и на неговите компоненти.
Изтрива се ненужната информация.
Подписът на системния администратор е задължителен.
3) Получаване на конфигурацията
След като заявителят получи положителна резолюция, получаването на:
- фиксирана конфигурация става веднага след като снабдителят на факултета уведоми фирмата-изпълнител;
- специфичната конфигурация се извършва след като преминат следните процедури:
- обявяване на поръчка с получените в отдел Обществени поръчки заявени конфигурации(на всеки три месеца);
- класиране на подадените оферти;
- сключване на договор с фирмите за заявените конфигурации.
Процедурата за изпълняване на специфични конфигурации изисква повече време за осъществяване.