01.11.2018
към Дирекция „Информационни технологии“
Ако Вие имате:
- Висше образование (икономическо, бизнес администрация, публични комуникации или друга свързана специалност)
- Много добро владеене на български и английски език
- Компютърна грамотност (MS Office, Internet browsers)
- Познания в работата с офис техника
- Отлични организационни и комуникационни умения, добро разпределяне на времето и способност за работа в екип
И искате да:
- Поддържате и разширявате информационната база данни за клиенти и партньори на Банкатa
- Организирате и координирате пътувания и работни срещи
- Съдействате в подготовката на презентации, доклади и други документи, свързани с дейността на Дирекция „Информационни технологии“
- Водите и насочвате входяща и изходяща кореспонденция и въпроси към съответните отдели в Дирекцията
- Извършвате превод на служебна документация от и на английски език
- Осъществявате комуникация по телефон и е-mail, съобразно изискванията на ИТ Ръководството
При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Брутно месечно възнаграждение - 1100-1300лв.
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Модерна офис среда
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта на преференциални условия
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като кандидатствате на следния линк.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Райфайзенбанк (България) EАД е част от Групата Райфайзен Банк Интернешънъл /РБИ/ - една от водещите финансови институции в Централна и Източна Европа, с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти на 14 пазара в региона. Като една от водещите банки в България, Райфайзенбанк вече повече от 20 години предлага висококачествено обслужване на своите клиенти и възможности за учене и развитие на своите служители.