08.02.2022
Ние сме УНИКА България - застрахователни компании „УНИКА“ АД и „УНИКА Живот“ АД, и сме част от международната УНИКА Иншурънс Груп – компания с над двувековна традиция и опит в застраховането, която е една от водещите застрахователни групи на основните си пазари в Австрия и Централна и Източна Европа. Гордеем се с международните си стандарти на работа, подкрепата към иновации в сектора и екипа, без който не бихме могли да постигаме така успешно своите цели. Ако Вие сте ориентиран/ a към постигане на високи резултати, имате желание да се развивате в сферата на застрахователното счетоводство и притежавате отлични умения бързо да разрешавате възникналите казуси, то ние сме тук и очакваме Вашата кандидатура за позицията.
Задачите:
- Приема първични счетоводни документи от клиенти и служители на Дружеството;
- Преглежда и проверява реквизитите на първичните счетоводни документи дали отговарят на изискванията на закона за счетоводството и дали са в съответствие със законодателството на страната;
- Извършва плащания към контрагенти и клиенти на дружеството;
- Текущо осчетоводява приходите и разходите на компанията;
- Проверява, засича и анализира счетоводните сметки на дружеството;
- Извършва месечно засичане на данните в застрахователният софтуер на дружеството и счетоводната програма, както и на салдата от банковите извлечения и счетоводната програма;
- Изготвя писмена кореспонденция за предоставяне на допълнителни документи до клиенти, посредници и контрагенти на дружеството;
- Изготвя различни справки и попълване на документи и декларации към държавни, надзорни, данъчни и други институции;
- Провежда ежедневна комуникация с клиенти, посредници и други структурни звена на дружеството;
- Изготвя различни видове справки по отношение приходите и разходите на дружеството или поискани от прекия ръководител или по-висшестоящ.
Профилът:
- Висше икономическо образование, степен бакалавър или последна година в процес на обучение;
- Професионален опит или познания в областта на застраховането ще се счита за предимство;
- Устно и писмено владеене на английски или немски език;
- Компютърна грамотност: MS Office, Internet, специализиран счетоводен софтуер.
Ние предлагаме:
- Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
- Безплатна здравна застраховка;
- Въвеждащо обучение и последващо в процеса на работа с подкрепата на екипа;
- Възможности за кариерно израстване и участие във вътрешни програми за развитие;
- Плаващо работно време и възможности за работа от разстояние;
- Топ локация, модерен офис и международни стандарти на работа;
- Страхотен екип и среда, подкрепяща иновациите и екипния дух.
Ако нашето предложение представлява интерес за теб, изпрати своята актуална автобиография на имейл hr@uniqa.bg, като посочиш референтния номер на позицията (#RDTM1P_uniSU). Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
За информация относно обработването на вашите лични данни, моля, запознайте се с Уведомлението за поверителност.