Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Специалности / Магистърски програми / Новини от магистърската програма Моделиране на големи данни в бизнеса и финансите (Business Analytics) / Райфайзенбанк и Стопанският факултет на СУ разработват оригинални модели за анализ на база данни

   

05.11.2020

 

В рамките на мащабния процес по Дигитална и адаптивна трансформация на Райфайзенбанк стартира третото издание на Think Tank – традиционната инициатива на банката за сътрудничество с българските университети в сферата на иновациите.

 

Think_tank_vertical

През тази година Райфайзенбанк предизвиква студенти от магистърската програма „Моделиране на големи данни в бизнеса и финансите“ в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ да разработят модел за анализ на база данни за подобряване на удовлетвореността на клиентите в дигиталните канали. Студентите ще получат менторска подкрепа от специалисти на банката, достъп до модерни методи на работа и обратна връзка от топ мениджмънта на банката.

Разработените от студентите модели ще бъдат представени през януари пред Иновационния борд на Райфайзенбанк. Авторите на най-добрия алгоритъм ще бъдат наградени и ще бъде обсъдена възможността за тестване и интеграция на модела в работния процес.

„Софийският университет се доказа като стойностен партньор, благодарение на инвестициите в програми за обучение в сферите Анализ на бази данни и Изкуствен интелект. Сътрудничеството ни в рамките на инициативата Think Tank е възможност да допринесем с иновативни решения за ускоряването на процеса на Дигитална и адаптивна трансформация в банката и за подобряването на клиентската удовлетвореност. За нас е важно също така да подкрепим студентите в работата им по реални бизнес казуси, за да ги подготвим още по-добре за бъдещата им професионална реализация“, казва Владимир Махнев, началник отдел Дигитална трансформация и иновации в Райфайзенбанк.

В предишните две издания на инициативата банката си сътрудничи с Бизнес факултета към катедра Индустриален бизнес на УНСС в сферата на подобряването на клиентското преживяване чрез възможностите на Internet of Things (IoT) и отново със Стопанския факултет на СУ за анализ на големи бази данни, свързани с потребители на кредитни карти.