10.01.2024
За 25-та поредна година четвъртокурсниците в курса „Маркетинг“ играха онлайн маркетингова игра под ръководството и със съдействието на г-н Петър Сеизов, алумни на Стопанския факултет.
Какви резултати постигнахме?
- Най-висок резултат: 8 242; най-нисък резултат: 176
- 18 от отборите завършват с индекс над 1000 (69%) - 20+ точки от играта
- 3 от отборите завършват с индекс над 500 (12%) - 10 точки от играта
- 5 от отборите завършват с индекс под 500 (19%) - 5 точки от играта
- 2 отбора не получават точки
Допълнителни данни от играта:
5 индустрии на супер герои, 28 отбора, 89 участници
- 1 отказал се отбор
- 1 дисквалифициран отбор
- 10 периода
- 217 имейла и незнаен брой „Месинджър“ съобщения и сесии през Quick Assist
- НУЛА публикации във Фейсбук групата и няколко „лайка“
Честито на победителите Ана-Мария Лазарова, Мирела Илиева, Людмила Вълкова и Николай Кацарски от отбор Superman Y, завършили с резултат 8 242! Втори завършват конкурентите им Кристиан Атанасов и Мирослав Димитров от Superman I с индекс 5 526, а трета е жената-чудо Люба-Мина Димитрова от Wonderwoman O с индекс 5 064!
Екипът на Стопанския факултет изказва благодарност към г-н Петър Сеизов за цялостното съдействие!