Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Отворена позиция „Координатор клиентски запитвания с немски език“ в „Съдърленд България“

   

14.11.2023

 

„Съдърланд“ е глобален лидер в управлението на клиентското преживяване (Customer Experience Management). Повече от 37 години ние се грижим за клиентите на нашите клиенти, като непрекъснато подпомагаме растежа им чрез иновативни решения и автоматизация. Международна компания с офиси в 60 локации по света, Съдърланд оперира в България от 2008 г. В страната работят над 2000 служители в три офиса в София, Варна и Бургас или в режим работа от вкъщи, предоставяйки обслужване на клиенти и техническа поддръжка на 17 езика.

В „Съдърланд“ можеш да работиш със страхотни хора по интересни проекти за някои от най-големите световни марки. Ще имаш възможност да развиеш нови умения и професионален опит в подкрепяща и динамична работна среда.

Присъедини се към нашия разрастващ се Телеком екип!

Предлагаме ти възможност да се присъединиш към екип от Координатори клиентски запитвания с немски език (само писмена или устна комуникация) за водещ световен доставчик на телекомуникационни услуги, бранд номер 1 в Европа и Германия. Ролята изисква работа от офиса ни в София или Варна.

Screenshot 2023-11-14 163907

Твоите задачи:

  • Обработване на входящи запитвания от клиенти за водещ доставчик на телекомуникационни услуги в Европа, бранд номер 1 в Европа и Германия
  • Решаване на проблеми на клиенти свързани с интернет, телефон и телевизия по чат или телефон
  • Фокус върху продажбата на допълнителни услуги и продукти на клиенти на компанията след разрешаване на клиентското запитване
  • Отговаряне на клиентски въпроси бързо, изчерпателно и с усмивка

За теб:

  • Отлично владеене на немски език (ниво B2–C1)
  • Организационни умения
  • Имаш желание да помагаш на клиентите и да допринасяш за успеха на екипа
  • Аналитично мислене и умения за решаване на проблеми
  • Мотивация за работа, готовност за обучение и фокус върху постигане на резултати

Ще получиш:

  • Стабилна работа с постоянен трудов договор
  • Отлично възнаграждение: 2800 лева брутна основна заплата + месечен бонус в зависимост от продажбите, които правиш
  • Допълнително здравно осигуряване и застраховка живот
  • 24 дни платен годишен отпуск, 3 от които са уелнес дни
  • Работа на непълно работно време - 8, 6, 4 часови дневни смени. Уикенд смени са изключение
  • 1.5 часа платени почивки на ден
  • Покриване на транспортни разходи
  • Ваучери за хранa
  • Платено двумесечно специализирано обучение за продажби, включително и продуктово обучение
  • Индивидуално обучение за опресняване на знанията • Ясен кариерен път в компанията
  • Безплатни кафе напитки в офиса, дни за пица и масажи
  • Страхотна офис локация
  • Приятна и модерна работна среда - стаи за почивка, игрални зали, тераси
  • Игри и награди за добро настроение по време на работа

Още причини да се присъединиш към нашия екип:

  • Изцяло дигитално обслужване на служителите чрез електронен подпис
  • Програма за подпомагане на служителите, включително 24/7 достъп до психологическа подкрепа
  • Портал за специални отстъпки за служителите – 20+ отстъпки
  • Програма „Препоръчай приятел“ • Програма за допълнителни награди за добро представяне
  • Пакет за релокация, ако се преместваш от друг град или държава
  • Мултиспорт карта, частично спонсорирана от компанията
  • Портали за вътрешно обучение и развитие с възможности за сертифициране
  • Налично място за паркиране, според условията на фирмената политика
  • Множество събития организирани в офиса за ангажиране на служителите както и уелнес инициативи
  • Събития за корпоративна социална отговорност и тиймбилдинги
  • Подарък по повод новородено или осиновено дете
  • Възможност да се докоснеш до световни бизнес практики и ноу-хау

Можете да кандидатствате оттук.