Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Четвърт век геймификация в курса по „Маркетинг“ на Стопанския факултет

   

10.01.2024

 

За 25-та поредна година четвъртокурсниците в курса „Маркетинг“ играха онлайн маркетингова игра под ръководството и със съдействието на г-н Петър Сеизов, алумни на Стопанския факултет.

Screenshot 2024-01-10 110752

Какви резултати постигнахме?

  • Най-висок резултат: 8 242; най-нисък резултат: 176
  • 18 от отборите завършват с индекс над 1000 (69%) - 20+ точки от играта
  • 3 от отборите завършват с индекс над 500 (12%) - 10 точки от играта
  • 5 от отборите завършват с индекс под 500 (19%) - 5 точки от играта
  • 2 отбора не получават точки

Допълнителни данни от играта:

5 индустрии на супер герои, 28 отбора, 89 участници

  • 1 отказал се отбор
  • 1 дисквалифициран отбор
  • 10 периода
  • 217 имейла и незнаен брой „Месинджър“ съобщения и сесии през Quick Assist
  • НУЛА публикации във Фейсбук групата и няколко „лайка“
    Screenshot 2024-01-10 110812
    Честито на победителите Ана-Мария Лазарова, Мирела Илиева, Людмила Вълкова и Николай Кацарски от отбор Superman Y, завършили с резултат 8 242! Втори завършват конкурентите им Кристиан Атанасов и Мирослав Димитров от Superman I с индекс 5 526, а трета е жената-чудо Люба-Мина Димитрова от Wonderwoman O с индекс 5 064!

Екипът на Стопанския факултет изказва благодарност към г-н Петър Сеизов за цялостното съдействие!