16.01.2023
Основни отговорности:
- Подпомагане работата на мениджърите и асистентите в търговския отдел;
- Поддържане и администриране на база данни (артикули, доставчици);
- Изготвяне на справки и анализи;
- Ежедневна комуникация по телефон и имейл с вътрешни отдели, филиали, доставчици, партньори и клиенти;
- Координация на работните процеси в отдела;
- Самостоятелност, добра организация при изпълнение на текущите задължения и умение за приоритизиране на задачи.
Изисквания:
- Завършено висше образование или в процес на завършване (икономическото образование е предимство);
- Добро владеене на немски език е предимство;
- Спазване на срокове;
- Афинитет към динамичната работа;
- Отлично владеене на MS-Office (най-вече Excel);
- Опит в работата със SAP е предимство;
- Готовност за работа в екип;
- Инициативност и аналитично мислене.
dm предлага:
- Допълнително здравно осигуряване;
- Кратък петък;
- Пари за транспорт;
- Отстъпки за служители;
- Здравословна закуска;
- Relax room;
- Свобода в работата;
- Индивидуални възможности за развитие;
- Иновативна програма за обучение;
- Международни проекти;
- Екипна работа и лидерство;
- Перспективи;
- Плоска структура;
Ако се интересувате от позицията, моля, кандидатствайте за нея тук.