Изисквания към кандидатите:
- Висше образование – хуманитарна специалност е предимство
- Минимум 5 години практически опит от работа в администрация – сериозно предимство е сходен опит във висше училище
- Компютърна грамотност
- Английски език – работно ниво
- Умения за работа в екип, ръководен опит, организаторски умения и лидерски качества
Основни задължения и отговорности:
- Организира, осъществява и контролира университетската политика в областта на образованието – прием на студенти в ОКС „Бакалавър” и ОКС „Магистър”, учебна дейност в ОКС „Бакалавър” и ОКС ”Магистър”, обслужване на студенти
- Изготвя годишен календар на дейностите в отдела
- Изработва и представя на Ректора и Академичния съвет два пъти годишно анализ на приема, обучението и обслужването на студенти
- Контролира организацията на акредитационните процедури и следакредитационния контрол по институционалната акредитация на СУ ”Св. Климент Охридски”, по професионални направления, за ОКС „Бакалавър” и ОКС ”Магистър”
- Организира и контролира работата по поддържането на регистър на специалностите, магистърските програми и студентите в университета
- Организира и контролира дейността по отчет и контрол на преподавателската заетост и др.
Подробна длъжностна характеристика ще бъде предоставена на одобрените по документи кандидати.
Условия на труд:
- Трудов договор с 6-месечен изпитателен период
- Всички условия по Кодекса на труда
Ако отговаряте на изискванията и нашето предложение е привлякло вниманието ви, моля, изпратете автобиография, снимка и мотивационно писмо на e-mail: jobs@fortunamd.com като посочите реф. номер 708.
На интервю ще бъдат поканени само одобрени по документи кандидати.
Конфиденциалността на всеки кандидат е гарантирана.
Удостоверение № 1369/ 17.11.2011 г. за извършване на посредническа дейност по наемане на работа на български граждани в Република България, валидно до 17.11.2016 г.