Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 18 август 2021 г.
ОБЯВА
конкурс за попълване състава на екипа на проект BG05M2OP001-2.016-0018 МОДЕРН-А: МОДЕРНизация в партньорство чрез дигитализация на Академичната eкосистема, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.“
Проект BG05M2OP001-2.016-0018 МОДЕРН-А: МОДЕРНизация в партньорство чрез дигитализация на Академичната eкосистема, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж 2014 – 2020 г.“ набира 1 (един) ЕКСПЕРТ АДМИНИСТРАТИВНИ ДЕЙНОСТИ като част от екипа за управление на проекта, за изпълнение на следните функции и задължения:
- Действа като секретариат на органите на управление на проекта;
- Поддържа контакт с отделите в Централната университетска администрация и представители на факултетите във връзка с планирането, отчитането и техническото изпълнение на проекта;
- Придвижва по установения ред вътрешно - университетската документация от името на ръководителя на проекта;
- Съгласува дейността си със съответните отдели в Централната университетска администрация, имащи отношение към изпълнявания проект, и ползва техния опит и препоръки с цел постигане на максимална ефективност при реализирането на проекта;
- Изпълнява функциите на регистратор на документооборота на проекта в информационната система на Университета
- Изготвя и съхранява досие на проекта и досиета на проектните екипи.
- Подпомага изпълнението на всички дейности чрез приемане и предаване на документи.
- Докладва периодично за напредъка по извършваните операции и дейности на ръководителя на проекта и на членовете на управленския екип.
- Следи за стриктното изпълнение на дейностите в срок, като подготвя месечни отчети и ги предава на ръководителя на проекта.
- Участва в подготовката на междинните и заключителен отчет за изпълнението на проекта.
- Поддържа връзки партньорите и асоциираните партньори по проекта, когато това се налага.
- Поддържа връзки с координатори, експерти и изпълнители по проекта.
- Участва в планираните по проекта дейности.
- Участва в популяризиране и публично представяне на резултатите от дейностите по проекта
- Подпомага координаторите в изпълнение на възложените им задачи, свързани с реализацията на проекта.
- Участва в изготвянето на ръководства, указания и др. към партньорите по проекта.
- Участва в разработването и внедряването на методика за отчет на дейностите по проекта.
- Води установената за дейността по проекта документация.
- Оказва техническа помощ на членовете на екипа за управление на проекта и на ръководителя;
- Участва в комуникацията с екипа за управление на проекта с цел подготовката и изпълнението на проектните дейности, когато е необходимо;
- Участва в планираните срещи по проекта, като подпомага тяхното организиране и протоколира протичането им;
- Подготвя отговори и допълнителна информация, свързани с конкретните възложени дейности по проекта при поискване.
- Съдейства на екипите от ИА НОИР, проверяващи дейността по проекта
- Съдейства при изготвянето на справки за ИА НОИР, МОН, НАП, банки и други институции, свързани с дейността, която изпълнява.
- Идентифицира проблеми, свързани с изпълнението на проекта и докладва за тях на ръководителя
- Изпълнява указанията, заповедите и решенията на Ректора и Академичния съвет на СУ “Св. Климент Охридски”, а така също ръководствата и указанията за изпълнение на дейностите по проекта.
- Спазва отнасящите се до длъжността разпоредби, правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
- Работи с информационните системи на СУ “Св. Климент Охридски” и при необходимост попълва коректно данните.
- Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
- Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
- Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от ръководителя на проекта.
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | ЕКСПЕРТ АДМИНИСТРАТИВНИ ДЕЙНОСТИ |
2. | брой месеци по проекта | 28 месеца, от 01.09.2021 г. |
3.
|
възнаграждение
| 900 лв. месечно; не се плаща допълнително възнаграждение за клас прослужено време Сумата включва и дължимите осигуровки от страна на работодателя |
4. | работно време | 4 часа дневно, 5 дни седмично |
5. | Необходимo образование | Висше образование ОКС „бакалавър“ в следните области на висше образование: „Педагогически науки“, „Хуманитарни науки“, „Социални, стопански и правни науки“, „Природни науки, математика и информатика“ или „Технически науки“ |
6. | професионален и практически опит | да притежава практически опит в изпълнението на проект/и; да притежава познания за работа с информационни системи |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до ръководителя на проекта,
- Автобиография (CV европейски формат),
- Копие от дипломи за висше образование,
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
Документи се приемат електронно на имейл: modern-a@uni-sofia.bg
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати на 20.08.2021 г. Те ще бъдат допълнително уведомени за часа и мястото на провеждане.
Допълнителна информация:
доц. Силвия Цветанска – електронна поща: s.tsvetanska@uni-sofia.bg