Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Покана към работодатели: Кариерен форум 8.0 под наслов „С поглед в бъдещето“

   

22.03.2024

 

Кариерният форум на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ през годините се утвърди като успешна инициатива, която помага на студенти и ученици да направят първи крачки в посока на своето професионално развитие. Осмото издание на традиционния ни кариерен форум е под наслов „С поглед в бъдещето“.

Тазгодишното издание на форума ще се проведе в два кръга:

  • в гр. Бургас на 17 и 18 април от 10:00 до 16:00 ч. в Културен дом НХК - Бургас.

Събитието се организира от Кариерния център на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“, Сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ (Alumni Club), Филиала на СУ в гр. Бургас и Професионалната гимназия по компютърно програмиране и иновации – гр. Бургас, с подкрепата на община Бургас. Програмата на 17-18 април предлага на ученици и студенти сесии с кариерно ориентиране и посещение на фирмени изложбени щандове на работодатели, партниращи със Стопанския факултет. Сред посетителите на форума ще бъдат ученици от партниращите на Стопанския факултет гимназии, студенти на Филиала в Бургас и всеки с интерес към събитието.

Бургас
  • в гр. София на 28 май от 11:00 до 18:00 ч. в кампуса на Стопанския факултет.

Съорганизатори на събитието в гр. София са Студентският съвет на СУ „Св. Климент Охридски“ и AIESEC България. Програмата на 28 май включва разполагане на фирмени изложбени щандове на работодатели, партниращи със Стопанския факултет. На разположение на участващите компании ще е новото co-working пространство във факултета, където ще могат да се провеждат блиц интервюта с потенциални кандидати. Събитието е със свободен достъп, както за студенти на Стопанския факултет, така и за студенти и ученици от други учебни заведения.

София

Условия за участие в събитието за работодатели:

  • Такса за участие в кариерния форум в гр. София.
  • Участието в кариерния форум в гр. Бургас е безплатно. Ако имате желание да подкрепите съвместните инициативи на Стопанския факултет и партниращите му училища в гр. Бургас, може да ги подкрепите чрез дарение. Събраните средства ще бъдат използвани за подкрепа на учениците от тези гимназии.

Срещу заплатената такса участие работодателите получават:

  • Изложбена площ, на която могат да разположат собствен брандиран щанд и до два фирмени банера;
  • Ползване на най-модерното co-working пространство в Стопанския факултет за провеждане на блиц интервюта;
  • Позициониране на фирменото лого на страницата на Кариерния център и в социалните мрежи на центъра;
  • Публикуване на специализирана статия, изготвена от участващата компания, в блога на Кариерния център на тема „Моята кариера в (името на компанията)“;
  • При предварителна заявка могат да бъдат осигурени единствено столове.

Отстъпки в таксата участие:

  • Компании, с които Стопанският факултет има сключено двустранно споразумение за сътрудничество, ползват отстъпка в размер на 25% от сумата.
  • Компании, които осигурят сертифициран кариерен консултант за гр. Бургас, ползват 50% отстъпка от сумата за гр. София.
  • Компании, с които Стопанският факултет има сключено двустранно споразумение за сътрудничество и осигурят сертифициран кариерен консултант за гр. Бургас ползват отстъпка в размер на 70% от общата сума.

Тазгодишната кауза, която ще бъде финансирана с набраните средства по форума, е учредяването на стипендиантски фонд в подкрепа на новоприети бакалаври в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.

Заявяване на участие на работодатели в събитието:

За да заявите участие на форума, е необходимо да изпратите мейл на Магда-Лина Узунова на magdalina@feb.uni-sofia.bg с копие до доц. д-р Божидар Недев – директор „Стратегическо планиране“ на Кариерния център на bozhidar.nedev@feb.uni-sofia.bg, в който се съдържа следната информация:

  • име на компанията на български и на английски език;
  • фирмено лого с високо качество;
  • лице за контакт – мейл и телефон;
  • в кой/кои кръгове на форума желаете да участвате;
  • данни за издаване на фактура или дарение;
  • заявка за ползване на столове (бр.).

Административен партньор на събитието е Сдружението на завършилите Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.