Начало / Новини / Конкурси / Архив / Дигиталните комуникации в автомобилния бранш

   

Срок за кандидатстване: 15 февруари 2011 г.

За пета година бе даден старт на конкурса „Рено Нисан България Мастър Инициатива”. В поредното издание, българските студенти имат възможност да споделят своите виждания за развитието на дигиталните комуникации и тяхната все по-съществена роля в автомобилния сектор.

Темата, с която конкурсът ги предизвиква, е: "Дигиталните комуникации и автомобилите. Kak автомобилните марки Renault, Dacia и Nissan да засилят своето присъствие в дигиталното пространствоo, за да стигнат по-близо до хората?"

Конкурсът, които се провежда от 2006-та година насам, предлага на младите хора в България да споделят своите виждания по актуални теми отнасящи се до обществото и бизнеса. Предните издания третираха въпроси свързани с екологията и ангажираността на бизнеса с нея; с лоялността на клиента и как да я създадем и задържим и други. Последното четвърто издание насочи вниманието ни към новите технологии с тема за електрическите автомобили, екологични и иновативни. Настоящото пето издание продължава в тази насока, като предлага дискусия отново насочена към иновациите – дигиталните технологии, които поставят на ново ниво комуникациите между хора и компании.

Партньори на Рено Нисан България Мастър Инициатива са Publicis Mark, списание auto motor und sport, които по традиция са част от журито, което разглежда разработките и определя финалистите, заедно с представители на Рено Нисан България. В настоящото издание, експертно мнение ще даде и представител на Webit - най-голямото събитие за интернет индустрията в Централна и Източна Европа.

За да участвате в конкурса трябва да сформирате екип от двама до трима души и да се регистрирате на сайта на инициативата www.imam-idea.com , като крайният срок за регистрация е 15-ти февруари 2011 година.

С конкурса Мастър Инициатива, Рено Нисан България продължава комуникацията си с младите хора от Висшите училища, стреми се да им предложи реални казуси, в които да прилагат наученото в университетските зали, като наравно с това търси тяхното мнение, изслушва техните свежи идеи.

За повече информация:

Теодора Влаева

Специалист Комуникации

Рено Нисан България

02 / 933 57 27

0888 20 84 22

teodora.vlaeva@renault.bg

Коментари

Влез, за да коментираш.