18.09.2023
Вие искате да работите в креативна и динамична среда, в която да проявите своя хъс и енергия? Вие искате ежедневно да можете да виждате резултатите от вашите действия? Вие искате да работите в мотивиран и амбициозен млад екип, част от бързо развиващата се фирма в сферата на онлайн търговията и търговията на едро? Вие искате да виждате, че с работата си допринасяте за развитието на обществото, в което живеете? Вие сте човек, който обича да учи и ежедневно прилага прочетените новости в работата си? Тогава станете част от екипа на Trendystock!
Ние сме бързо развиваща се търговска компания. Основната дейност на фирмата е посредничество при внос на едро от Китай на различен вид стоки и услуги. Във връзка с разширяването на дейността на компанията, търсим „Мениджър международна търговия и внос“.
Отговорности:
- Да се приемат и обработват поръчки от нови или вече съществуващи клиенти на фирмата
- Да се въвеждат всички поръчки в работни файлове
- Да се координират поръчките с китайският отдел на фирмата
- Да се управлява финансовият поток и всички плащания по сделките
- Да се подготвят дневни статистики
- Да се управлява и координира всяка поръчка до нейното пълно изпълнение
- Да се провеждат срещи с ностоящи и потенциални клиенти и да се презентира дейността на фирмата
- Да се изготвят оферти и ценоразсписи
- Да се комуникира активно със счетоводство,маркетинг, митници, митнически агенти и спедиторски фирми
- Трябва да се издават фактури, да се уточняват време за доставка на внесената стока и др.
- Водене на кореспонденция по E-mail и телефон с логистични фирми и правене на резервации за контейнери / въздушен транспорт
- Подготовка на каталози и онлайн материали
- Да се изискват и съставят оферти за извършване на определени операции по целият търговски процес
- Отговорност за поддържането на високите нива на продажби и успеха на фирмата
- Да се грижите вашите клиенти да са винаги удовлетворени и да изграждате дълготрайни партньорства с тях, като печелите тяхното доверие и препоръки
- Организиране на участия в търговски изложения
- Посещения на клиенти и договаряне на цени и условия на работа
- Подготвяне на маркетинг материали за успешното рекламиране на дейността на фирмата
- Да изготвяте договори за всяка отделна сделка
Качества, умения и компетенции:
- Да сте ориентирани към резултатите и да искате клиентите ви винаги да са доволни;
- Да имате отношение към детайлите, аналитично мисленe и инициативност;
- Да можете да взимате адекватни решения в кризисни ситуации и да поемате отговорност;
- Да имате силни организаторски умения и решителност;
- Да работите ефективно в екип;
- Да имате висше образование (за предпочитате в сферата на счетоводство, финанси, митническо дело или икономика);
- Да владеете английски език перфектно
- Да имате много добра компютърна грамотност.
- Опит в международната търговия - задължителен
- Опит в работа с корпоративни клиенти - задължителен
- Опит в комуникацията с чужденци на английски
- Втори чужд език - с предимство
- Комуникативност и интегритет
- Опит с MS OFFICE
- Находчивост и пробивност
- Опит в продажбите (желателен е)
- Дисциплинираност и отговорност
- Перфектни комуникитавни умения
- Умения в организирането на презентации пред корпоративни клиенти
- Контакти с фирми, които осъществяват внос на едро от Китай
- Търговски канали и мрежа от корпоративни клиенти в сферата на търговията (желателно)
Нашата оферта:
- Възможности да развиете своите професионални умения в нова и динамична фирма ;
- Работа в млад, енергичен, сплотен и целенасочен екип;
- Дългосрочен ангажимент;
- Стартиращо заплащане, което ще се увеличава, заедно с показаните резултати;
- Бонуси при определени резултати
Работното време е от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 ч. Обучителният период продължава 14 дена. Заплащане: 1500 лв. — 2000 лв. (нето), осигуровки на минимална работна заплата.
Ако разпознавате себе си в горепосочените изисквания и смятате, че Trendystock е вашето място за развитие, ще се радваме да обсъдим възможността да станете част от нашия екип.
Може да кандидатствате ТУК.