Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Специалности / Магистърски програми / Новини от магистърска програма "Финанси и инвестиции" / Уебинар: Представяне на новата МП „Финанси и инвестиции“ в сътрудничество с Българската финтех асоциация

   

30.08.2020

 

На 2 септември (сряда) ще бъде официално представена новата Магистърска програма „Финанси и инвестиции" в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“, осъществена с помощта на Bulgarian Fintech Association. Научете повече за учебния план, новия предмет "FinTech and E-Banking", хакатона, който подготвя екипът на програмата, както и повече информация за стипендиите и стажовете, предоставени от Management Financial Group и iuvo Bulgaria.

BFA

Онлайн събитието ще представи най-важното около новата програма. По време на него главните действащите лица в уебинара доц. д-р Марселен Йовоган – ръководител катедра „Финанси и счетоводство“, гл.ас. д-р Божидар Недев – ръководител на програмата, ас. д-р Деян Радев – лектор в програмата, и Георги Пенев – оперативен директор към БФА, ще ви разкажат за уникалния хибрид от съвременен теоретичен лекционен курс и практическа част, представена от изявени специалисти в сферата на дигиталните финанси.

Иновативното в учебния план е предметът „Финтех и е-банкиране“, в който ще вземат участие над 15 компании от Финтех сектора в България, между които Mastercard, Paynetics, Iuvo, Paysera и т.н. Лекционният курс ще е последван от хакатон, който ще събере участници от всички университети в България и ще предостави възможност за развитие на най-добрите Финтех идеи.

По време на онлайн събитието ще бъде представена и възможност за стипендии и стажове, предоставени от MFG/Iuvo Group.

 

За да присъствате като наблюдател или участник в събитието, се запишете във формата в този линк

След регистрация ще получите потвърждаващ мейл с повече информация относно събитието.

 

С предоставяне на Вашите данни, Вие се съгласявате БФА и Софийски университет „Св. Климент Охридски“ да използват данните Ви за последваща интеракция с рекламна цел.

 

Връзка и към събитието във Фейсбук: https://www.facebook.com/events/2057703831026166/