Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Сп. „Ютилитис“ и АПСТЕ проведоха второ издание на обучението за съхранение на енергия съвместно със Стопанския факултет

   

16.12.2024

 

На 13-ти декември 2024 г. в Стопанския факултет се проведе сертификационен курс на Центъра за образователни услуги в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и списание „Ютилитис“, в партньорство с Асоциация за производство, съхранение и търговия с електроенергия (АПСТЕ). Темата на обучението бе „Управление на инвестиции в системи за съхранение на енергия“.

APSTE-Utilities-Dec-2024

Събитието бе второто издание по темата, което се проведе вследствие на големия интерес от страна на бизнеса, който беше регистриран и по време на първото издание на обучението, когато участниците надвишиха 50 души.

Във второто издание на сертификационния курс се записаха над 40 участници, които имаха възможността да обменят опит и знания, да се запознаят и да общуват помежду си в неформална среда, създавайки нови възможности за партньорства в своите сфери на бизнес.

С лекции в инициативата се включиха Марияна Янева, заместник-председател на АПСТЕ, Росица Чопева, партньор, xFigure Finance, Стефана Цекова, адвокат, Schoenherr, Красимир Живачки, НЕК ЕАД, Филип Рангелов, технически директор International Power Supply (IPS), Димитър Димитров, REIB, Александър Захариев, Sunotec, Димитър Цеков, Renergy.

APSTE-Utilities

Събитието беше открито от доц. д-р Атанас Георгиев, декан на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и издател на сп. „Ютилитис“, както и от Никола Газдов, председател на АПСТЕ.

Всички участници завършиха успешно своя курс и получиха сертификати, връчени от декана доц. д-р Атанас Георгиев.

След събитието участниците посетиха демонстрационна система за съхранение на енергия в София – индустриална площадка с демо-система в офиса на IPS. Там те нагледно се запознаха със спецификите при управление на инвестиции за съхранение на енергия и имаха възможност да зададат много въпроси, както и да осъществят полезна дискусия както за тях, така и за лекторите в обучението.