Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Йоанна Томова, бранд и PR мениджър в екипа на NIVEA в Байерсдорф България, изнесе гост-лекции пред студенти от Стопанския факултет

   

30.11.2022

 

На 15 и 19 ноември Йоанна Томова, бранд и PR мениджър в екипа на NIVEA в Байерсдорф България, изнесе две гост-лекции пред студентите от курсовете „Игровизация в бизнеса и обучението” и „Marketing and Digital Marketing”.

thumbnail_Yoanna 01

Темите на лекциите на г-жа Томова бяха „Геймификация: успешни примери за малки и големи брандове“ и „NIVEA: the pioneer of modern skincare… or how to build a sustainable brand for more than a century”. Втората гост-лекция бе представена изцяло на английски език, като и двете бяха посрещнати с голям интерес от студентите.

thumbnail_Yoanna 03

Гост-лекторът е бранд мениджър с опит в сферата на здравеопазването, бързооборотните стоки и козметичната индустрия. Завършила е бакалавърска степен в департамент „Когнитивна наука и психология“ на НБУ с фокус върху психология на консуматорите и поведенческа изследователска дейност. Продължава висшето си образование с магистърска степен в Медицинския факултет на University College London с акцент върху здравния мениджмънт и клиничните проучвания. Била е част от мениджмънт екипа на СЗО в Женева, където е отговаряла за имплементирането и комуникацията на здравни политики, вкл. и обществените връзки с държавния сектор в страните-членки на ООН.

thumbnail_Yoanna 02

Била е част от маркетинг екипа на Данон България в продължение на 3 години, където е отговаряла за развитието на локални и международни марки в динамичната среда на бизнеса с храни. Понастоящем е бранд и PR мениджър в екипа на NIVEA в Байерсдорф България, където управлява най-голямата категория на марката NIVEA. Тя отговаря за ATL активностите, анализирането на пазарната обстановка, лансирането на иновативни продукти, оптимизацията на портфолиото в страната, както и CSR (Corporate Social Responsibility) проектите в подкрепа на неправителствени организации.