Уважаеми колеги,
Факултетът по журналистика и масова комуникация пусна нов сайт с по-удобен, модерен и достъпен дизайн. След 1 ноември 2021 г. ще намирате на него най-актуалната информация за всички учебни, научноизследователски, културни и други аспекти от живота на факултета. Очакваме вашите отзиви и препоръки за по-нататъшното му усъвършенстване.
Студентски конкурс „Моята цифрова България“
Национално представителна работодателска организация Съюз за стопанска инициатива организира Студентски конкурс „МОЯТА ЦИФРОВА БЪЛГАРИЯ!“.
Чрез конкурса ще бъдат откроени и насърчени визионерите и предприемачите сред българските студенти и ще бъдат предложени решения на редица социално-икономически предизвикателства пред българското общество за постигането на устойчива цифровизация.
В конкурса участие могат да вземат български студенти, които се обучават във висше учебно заведение в България или в чужбина, и са на възраст до 27 години.
Стажантска програма на БНР
Българското национално радио като национална обществена медия се ангажира с инициатива в подкрепа на младите хора и създаде стажантска програма, с която се дава възможност на студенти да придобият практически опит в реална среда. В тази връзка медията набира кандидати за участие в подбор за заемане на длъжност – стажант-репортер по стажантската програма на БНР.
Стажът ще се осъществи на едногодишен трудов договор, на непълно работно време – 4 часа, в програма „Радио София“.
Основни функции и задължения на стажанта:
- да се запознае със спецификата на работа в БНР и в програмата, за която работи;
- да усвои практически умения, свързани с подготовката и провеждането на интервю, както и с отразяването на събитие;
- да се запознае детайлно с фактите в определения за отразяване тематичен ресор, да проследява в развитие всички събития в ресора, както и да осигурява предварителни информации за тях;
- да придобие умения за работа със звукозаписна техника, както и с използваната от БНР система за радиопроизводство;
- да носи пълна отговорност за съдържанието на звуковите файлове и текстове, които е подготвил, както и за живите си включвания в програмата;
- да създава журналистически материали, като информира пълно, точно и безпристрастно за отразяваното събитие и да осигури многообразие на гледните точки по всеки от проблемите;
- да предава само фактите, без елементи на свой коментар в новинарските емисии;
- да предава само проверена информация, максимално бързо;
- да следи информационните източници и да уведомява останалите репортери за новопостъпили информации и събития в техните ресори.
Изисквания за заемане на длъжността:
- студент трети или по-висок курс на висше учебно заведение;
- висока степен на езикова подготовка по български език;
- добри гласови данни и липса на говорни дефекти;
- много добра компютърна грамотност;
- владеенето на чужд език е предимство.
Начинът на провеждане на подбора е:
- първи етап - предварителен подбор по документи;
- втори етап - практическа задача, прослушване пред микрофон и събеседване с кандидатите.
За да кандидатствате, моля, изпратете на адрес: kandidati@bnr.bg
- автобиография с телефон за обратна връзка;
- уверение, че сте студент в 3-ти или по-висок курс на висше учебно заведение;
- попълнена декларация за обработване и защита на лични данни, която може да изтеглите от тук: https://bit.ly/3uQNZ3Y.
Моля, посочете в имейла длъжността, за която кандидатствате!
Крайният срок за подаване на документи е 31.10.2021 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за участие във втория етап на подбора.
Включете се “Студентски практики - Фаза 2”
Уважаеми студенти,
Напомняме Ви, че подаването на договори за участие в проект “Студентски практики - Фаза 2” продължава!
Защо включването в проект “Студентски практики-Фаза 2” е полезно за Вас:
- Придобивате опит в реална работна среда и при потенциален бъдещ работодател;
- Включването Ви в проекта улеснява прехода от Университета към работното място;
- Имате възможност да съобразите графика на практическото си обучение спрямо учебната си програма и натовареност;
- Съветван сте от академичен наставник, който сами посочвате и е Ваш преподавател;
Продължителността на стажа е 240 астрономически часа, а след приключването му получавате стипендия и удостоверение за успешно проведена практика.
Бихте могли да подавате договорите за участие при функционалния експерт на ФЖМК, доц. д-р Светлана Станкова, приемно време всяка сряда от 13,00 до 15,00 ч, ет.3, кабинет 58. Информация относно кандидатстване, графика на функционалните експерти и необходимия набор от документи можете да получите, като последвате линка: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/studenti/novini/proekt_studentski_praktiki_faza_2/informaciya_za_studenti
Студентска програма на ЦЕРН
Студентската програма на Европейската организация за ядрени изследвания предлага стаж в множество области, сред които библиотечни и информационни науки, комуникация и връзки с обществеността. Избраните студенти ще имат възможност да прекарат в ЦЕРН от 2 до 12 месеца и да се включат в ежедневната работа на мултикултурните и мултидисциплинарни екипи, както и да работят по интересни проекти с някои от най-ярките умове в своите области. Този стаж им позволява да завършат бакалавърската или магистърската си работа в ЦЕРН. Студентите, които кандидатстват, трябва да са завършили поне 18 месеца в степен бакалавър или магистър към момента на следващата комисия за подбор, която ще се проведе през декември 2021 г., и трябва да останат записани като редовни студенти през целия период на стажа. Срокът за кандидатстване е 11 октомври 2021 г.
Стаж за студенти по „Връзки с обществеността“ и „Комуникационен мениджмънт“
Аутомотив Клъстер България набира стажанти на позиция Експерт отдел комуникации и проекти
Изисквания към кандидата:
- Отлична компютърна грамотност
- Internet, PowerPoint, Word, Excel и Outlook;
- Отлична функционална грамотност в областта на създаването и използване на писмени текстове на български език;
- Владеене на английски език
- писмено и говоримо;
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Анализиране на активностите;
- Работа в екип;
- Инициативност;
- Да може да довежда докрай поставените задачи и изпълнението на проекти;
Естество на работата, в което ще се обучава:
- Обработка, подготовка и изпращане на бюлетини ежеседмично;
- Изготвяне на съдържание за тях;
- Актуализиране на съдържанието и информацията в сайта;
- Публикува и редактира различни новини и материали;
- Управлява присъствието на сдружението в социалните медии (Facebook, LinkedIn, Instagram).
- Изготвя отчети, справки и анализи;
- Организира бизнес срещи, фирмени мероприятия, участия вконференции, събития, включително онлайн;
- Изготвя писмени преводи от и на български/ английски език;
- Изготвя различни видове презентации и справки, вкл. поддържане на бази данни в Excel;
- Подготовка и оформяне на документи, съобразно дадени указания;
- Участва, разработва и прилага комуникационни и бизнес стратегии;
- Кореспонденция с членове на сдружението, държавни и общински органи, външни контрагенти и партньори;
Aко обявата представлява интерес за Вас, можете да изпратите своята автобиография на имейл: maria.mircheva@automotive.bg
ЕСРИ България търси Content & Campaign Marketing Specialist
ЕСРИ България е лидер в българския геопространствен сектор и е национален дистрибутор на водещата световна платформа ArcGIS. Ние реализираме информационни системи от национален мащаб и значение. Страстта ни към подобряване на качеството на живот чрез информация за местоположението е в основата на всичко, което правим. Технологията на географските информационни системи (ГИС) на ЕСРИ вдъхновява и дава възможност на правителства, университети и предприятия по целия свят да спестяват пари, живот и нашата околна среда чрез по-дълбоко разбиране на променящия се свят около тях.
Ролята:
Като опитен копирайтър ще работите за създаването на истории, които обясняват сложни теми по интересен и приложим начин. За тази роля трябва да ви харесва да проучвате, да мислите, да планирате и да съставяте истории по начин, който мотивира потенциалните клиенти да се ангажират задълбочено с марката ЕСРИ. Също така трябва да имате интерес към ГИС и да приемате стойността на картите като средство за разказване на истории.
Позицията би била подходяща както за бакалаври, така и за магистри от ФЖМК. Виж пълни условия.
Летен стаж в издателства „Изида“ и „Персей“
Издателствата „Изида“ и „Персей“ предлагат възможност за полагане на задължителния учебен стаж на студенти от специалността "Книгоиздаване" на ФЖМК.
За връзка:
ik.izida@gmail.com и 0888229695.
Стипендии за студенти по журналистика „Аденауер“
Медийната програма за Югоизточна Европа на фондация „Конрад Аденауер“ стартира нова кампания за набиране на стипендианти от зимния семестър на 2021/2022 учебна година.
Стипендиите са предназначени за студенти по журналистика от ОКС „бакалавър“ и за магистри от всички специалности, които паралелно имат доказан ангажимент към медия.
Повече информация относно процеса за кандидатстване и критериите можете да намерите тук. Крайният срок за кандидатстване е 23.08.2021 на media.europe@kas.de.
Студентски конкурс на BAAwards’2021
BAAwards’2021 отправя предизвикателство към студентски отбори в специалности „маркетинг, реклама, комуникации“ от цялата страна: покажете на всички Вашето ноу-хау като разработите и изпратите кампания в BAAwards-студентски конкурс! Очакваме Вашите предложения за решения в променената бизнес среда! Най-добрите ще бъдат отличени със златна, сребърна или бронзова награда!
Всичко за конкурса
Гьоте-институт България търси да назначи от 15 август 2021 г. като начало за срок от една година
СЪТРУДНИК ПО КОМУНИКАЦИИТЕ
Моля, изпращайте Вашите кандидатури – автобиография и мотивационно писмо – по електронен път на Ивона Зимон, ръководител административна дейност, ivona.simon@goethe.de, най-късно до 30.06.2021 г.
Стажантска програма на издателство за детска литература „Мармот“
Искаш ли да придружаваш книгите по пътя им от идеята до полагането им на рафта в книжарницата?
Тогава стани част от нашия екип мечтатели!
За кого е подходяща стажантската ни програма:
- Студенти специалност „Книгоиздаване“
- Студенти специалност „ПР и комуникации“
- Студенти специалност „Книга, илюстрация и печатна графика“
- Студенти с афинитет към издателската дейност, детската литература и книгите
За издателство „Мармот“:
„Мармот“ е издателство за литература за деца от 0-12 г. Книгите, на които в момента залагаме в портфолиото си, са съвременна художествена литература от български и чужди автори. Търсим и налагаме заглавия извън задължителната литература или класическите произведения, по-близки до съвременното дете, съобразени с неговата чувствителност и начин, по който възприема и обработва информацията.
Особено се гордеем с това, че даваме шанс на нови и непознати творци - автори и илюстратори да открият своето място на българската книжна сцена. Сред нашите автори са Радостина Николова, Лиляна Дворянова, Мария Ангелова, Александра Георгиева, а буквално преди дни излезе и дебютната книга на журналистката Доника Ризова, която вече жъне успехи сред читателите на възраст 9+.
Подбираме и обгрижваме всяка книга, която издаваме. Не се притесняваме да бъдем дръзки и смели в заглавията, които предлагаме. Вярваме, че с децата трябва да говорим честно и открито дори за трудни и неразбираеми теми. За нас книгите са мостът към сближаването помежду ни и възпитаването на ценностите и примерът, който искаме да дадем.
Държим на полиграфическото изпълнение на всяка една книга - от хартията през шрифта и илюстрациите. Вярваме, че допирът до книгата трябва да носи удоволствие още от пръв поглед. Издателството ни се утвърди на пазара, превръща се еталон за подбрани качествени заглавия, които целим да бъдат достъпни за широката аудитория, защото вярваме, че всяко дете трябва да има възможност да расте с хубави книги.
Какво предлагаме в стажантската ни програма:
Ще преведем стажантите ни през всеки процес в издателството от възникването на идеята, през провеждането на срещи, до планирането на съдържание или маркетингова стратегия, та чак до реалните продажи на търговци или физически лица.
Стажантите ще имат възможност да участват в процесите по:
- Планиране на съдържанието за социалните ни мрежи, блога, нюзлетъра на издателството
- Планиране и изготвяне на визуално присъствие на марката.
- Изготване на ПР и комуникационни стратегии.
- Подбор на книги, работа с редактори, преводачи и печатници.
- Работа със стокова програма и касов апарат
- Обслужване на онлайн магазина на издателството
- Пътувания и/или продажби по изложения и панаири.
Какво търсим:
Кандидати с безупречна грамотност, които нямат притеснение да общуват свободно и да изразяват себе си. Всяка идея и желание за допринасяне във всеки аспект на издателската дейност ще са изключително високо ценени. Целта ни от самото начало ще е да работим като екип, да мислим, да учим и да градим заедно.
Бонус интереси и умения:
- в областта на продажбите, бизнеса и търговията.
- в областта на ПР, Маркетинг и реклама
- в областта на дизайна, предпечатната подготовка, илюстрацията и графичния дизайн.
- аналитично мислене
Заетост и заплащане
Предлагаме гъвкава заетост, съобразена с учебни часове и желание за развитие в областта.
Всеки от избраните стажанти ще получи служебна бележка, която да му послужи за изкаран стаж пред учебното заведение, в което следва.
Стажът е с продължителност три месеца и се заплаща.
След третия месец при желание от двете страни, ще обсъдим възможност за назначаване на постоянен договор.
Място на провеждане на стажа:
Книжна борса „Сиела Искър“, гр. София
Кандидатстване
Нека всички заинтересовани кандидати да ни пишат в свободен текст какво учат, коя година в университета са и какви са техните интереси в областта.
имейл: оffice@marmot-books.com.
Приемаме документи до 30.06.2021 г.
Старт на програмата 05.07.2021 г.
Стажантска програма „ТВ Академия“ на БНТ
От септември 2021 г. Българската национална телевизия организира втора стажантска програма "ТВ Академия", в която студентите ще получат възможност да практикуват в направленията: „БНТ – 1“, „БНТ – 2“, „Търговска дейност и комуникации“, „Маркетинг и стратегическо развитие“, „Новини и актуални предавания“, „Спорт“, „ТВФ – Студия Екран“, „Мултимедия“, „Координационен център“.
Стажантската програма дава възможност на студентите от ФЖМК да се запознаят отблизо с работния процес, с професионалните стандарти, с обстановката и със спецификата на професионалните дейности в БНТ. Най-добре представилите се колеги биха могли да получат препоръка или граждански договор за професионална реализация в БНТ.
Кандидатите за участие в стажантската програма трябва да изпратят CV и мотивационно писмо в срок до 23 юни т. г. на имейл hvladova@uni-sofia.bg, като посочат трите си имена, специалността, курса, актуален имейл и телефон и стажантската програма, към която желаят да се присъединят.
ОБЩИ КРИТЕРИИ :
- успех минимум мн. добър 4.50
- владеене на чужд език (владеенето на втори чужд език е предимство)
Подробности за критериите можете да намерите в детайлното представяне на отделните дирекции в програмата „БНТ Академия“.
Стипендия на името на проф. д-р Тодор Петев
Започва набирането на есета за стипендията на БДВО на името на проф. д-р Тодор Петев. Темата тази година е „Комуникации по време на световна здравна и икономическа криза“, а крайният срок е 06 юни. Носителите на стипендиите на петото издание на надпреварата на името на учредителя и първи председател на първата неправителствена организация в сферата на комуникациите, ще бъдат обявени на церемонията на PR Приз 2021.
Повече информация.
Стажантска програма на НАТО
Поредното 19-то издание на Стажантската програма на НАТО за 2022 г. чрез финансиране от НАТО (NATO-funded) е отворено за кандидатстване от 17.03.2021 г. до 02.05.2021 г. Стажовете ще се проведат през 2022 г.
Стажантската програма на НАТО предоставя възможност всяка година приблизително 60 (шестдесет) стажанти да работят в различни структури на Алианса за период от 6 месеца. Стажовете стартират през месеците март и септември.
Основни цели на програмата (NATO Internship Programme) са осигуряване на достъп на стажантите до общността на НАТО и до най-новите теоретични и технически достижения на организацията, формиране на персонал с разнородни професионални умения и разширяване на познанията за НАТО в страните-членки, в една по-балансирана светлина.
Кандидатите за програмата следва да отговарят на следните условия:
- Да притежават българско гражданство или гражданство на друга ДЧ на Алианса;
- Да са навършили 21 години;
- Да са студенти, завършили успешно 2-ри курс на обучението си и да са записани в 3-ти курс или да са завършили висшето си образование (дипломирани) преди по-малко от една година;
- Да владеят един от двата официални езика на НАТО: английски или френски език на ниво Proficiency; желателно е да ползват и втория официален език на работно ниво - Working knowledge.
Необходимите документи за кандидатстване са: надлежно попълнен формуляр, автобиография и мотивационно писмо.
Заявленията се подават чрез онлайн платформа за набиране на кандидати за конкретни стажантски позиции.
Стажантите получават месечно възнаграждение от НАТО, което не е освободено от данъци. Пътните разходите се възстановяват след представяне на разходо-оправдателни документи до определен лимит.
На посочените по-долу адреси може да бъде намерена подробна информация за условията на стажантската програма, информация за свободните стажантски позиции, начините за кандидатстване, правата, задълженията и отговорностите на бенефициентите по програмата:
NATO Internship Programme:
https://www.nato.int/cps/en/natohq/news_182429.htm
https://www.nato.int/cps/en/natolive/71157.htm
https://nato.taleo.net/careersection/5/jobsearch.ftl?lang=en
Летен курс за студенти на Фондация Бакала (Чехия)
Journey: Journalism Bootcamp е интензивен 10-дневен летен курс по журналистика, предназначен за чешки и чуждестранни студенти. Следващото издание на програмата Journey ще се проведе от 5 до 15 август 2021 г. в Прага, Чехия.
Срок за кандидатстване 30 април 2021 г.
Програмата има за цел да осигури на начинаещите журналисти обучение в реални условия, което ще им помогне да преследват успешна кариера. Курсът представлява комбинация от лекции и упражнения, в които студентите ще се учат чрез практика под ръководството на журналисти от водещи международни новинарски организации. Гостували са лектори от BBC, Bloomberg, CNN, New York Times, ProPublica, Reuters, Storyful, Mashable.com и Wall Street Journal. Сред нашите лектори са били няколко носители на наградата "Пулицър", като Сиймор Хърш, Джеси Айзингер, Чарлз Орнщайн и Трейси Уебър.
За кого е предназначена програмата
Студенти по журналистика или медийни науки, които са завършили поне два семестъра университетско образование (или обучение във висши/професионални училища по журналистика) и които проявяват силен интерес към репортажите и писането на новини. Студенти от сродни учебни програми, които проявяват задълбочен интерес към журналистиката и имат професионален опит в областта на журналистиката. Кандидати от следните държави: Босна и Херцеговина, България, Чехия, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия, Обединеното кралство, Украйна, Съединените американски щати.
Студентите, приети в програмата, ще получат пълна стипендия, покриваща разходите, свързани с участието им в програмата. Стипендията покрива разходите за настаняване и храна, пътните разходи, разходите, свързани с визите, и учебните материали. Работният език на програмата е английски и от студентите се очаква да владеят английски език на много добро ниво.
Критерии за участие, допълнителна информация и кандидатстване на сайта на фондацията.
Студентски стажове в държавната администрация
Администрацията на Министерския съвет за поредна година организира централизирана кампания за летни студентски стажове в държавната администрация. По Програмата за студентски стажове в държавната администрация до момента са проведени над 3300 стажа.
В момента на Портала - http://staj.government.bg/ са обявени над 600 позиции за летен стаж за студенти от 39 професионални направления в 73 структури на държавната администрация.Кандидатстването за летните стажове се осъществява онлайн чрез портала в срок до 9 май 2021 г.
Фондация „Радостина Константинова“ обявява национален конкурс за стипендия за студентски постижения в журналистиката
Стипендията в размер на 1 000 лева се присъжда ежегодно за постижения в областта на журналистиката на студент от профилите „Печат“, „Радио“ и „Телевизия“.
Носителят на стипендията се определя от комисия в състав от трима души – един представител на Фондация „Радостина Константинова“, преподавател от Факултета по журналистика и масови комуникации и бивш стипендиант на Фондацията. Критериите за оценяване са творчески постижения в журналистика (сътрудничество в медии, летни стажове и практически занятия във Факултета по журналистика и масови комуникации), изготвени курсови проекти или реферати на обществено значима тема и/или публикации в медиите, както и годишен успех от следването над 4.50.
Документи за кандидатстване:
- Уверение за успех;
- Кратка автобиография и мотивационно писмо;
- Изготвени курсови проекти или реферати на обществено значима тема през предходната година; публикации в медиите ще се считат за предимство.
Кандидатите ще бъдат оценени по документи.
Документите се подават на адреса на Фондация „Радостина Константинова“: София, район „Триадица“, ул. „Христо Белчев“ № 1 или на и-мейл адрес: zina.sokolova@gmail.com
Срокът за подаване на документите е 5 май 2021 г.
Участие в програма „Нов път в преподаването“ на „Заедно в час“
Програмата за професионално и лидерско развитие на “Заедно в час” подготвя завършващи студенти с високи постижения и опитни професионалисти от различни сфери да станат учители за период от две години. През това време участниците в програмата получават менторска подкрепа от хора с опит в преподаването, както и достъп до надграждащи обучения според нуждите им в класната стая. Всички учители от програма “Нов път в преподаването” на “Заедно в час” притежават или са в процес на придобиване на професионална квалификация “учител”. Обучението на участниците, които са в процес на придобиване на професионална квалификация „учител“, се осъществява в сътрудничество с университети – партньори,
Всеки желаещ може да подаде кандидатурата си за участие в програмата до 25 март през сайта ни - https://zaednovchas.bg/participant/
Гьоте-институт търси сътрудник за регионалния си проект Медиен инкубатор
за периода от 01.03.2021 до 15.12.2021 (прибл. 20 часа седмично) със заплащане на почасова база.
Профил на задачите:
Организиране на няколкодневно обучение за журналисти на тема Медийно отразяване на малцинствата – обучението ще се проведе в София;
Координиране и съгласуване на дейностите на участващите Гьоте-институти в Югоизточна Европа;
Координация на презентирането на проекта в региона: редакторска дейност за уебстраницата на проекта (съдържание, авторски права, преводи), комуникация и социални медии;
Създаване на менторска програма за участниците;
Изграждане на мрежа на възпитаниците (алумни) на проекта;
Организационни дейности в рамките на проекта.
Профил на изискванията:
Журналистическо образование и професионален опит;
Опит в писане и редактиране на текстове;
Опит и много добро познаване на дигиталните медии (сайтове и социални медии);
Висок афинитет към темата Интеграция и права на малцинствата;
Опит в сферата на комуникацията към културни проекти;
Отлични организационни и комуникативни умения;
Структуриран и организиран метод на работа;
Способност за работа в екип и самоувереност;
Висока готовност за сътрудничество;
Български като майчин език;
Много добри познания по английски език (C1)
Владеенето на немски език е предимство.
Ние Ви предлагаме:
Със своите 157 института в близо 100 държави Гьоте-институт е културният институт на Федерална република Германия, активен по цял свят. Ние популяризираме изучаването на немски език по света и насърчаваме международното културно сътрудничество. Служителите ни допринасят за свързване на хората по света в една жизнена културно-образователна мрежа. Чрез нашите проекти насърчаваме междукултурния диалог и укрепваме разширяването на структурите на гражданското общество.
Предлагаме ви разнообразна и насърчаваща идеите работа в институция с международен успех. При нас ще работите в приятелска работна среда, характеризираща се с откритост, многообразие и любознателност. Предлагаме Ви гъвкавост на работното време и работното място.
Очакваме вашата кандидатура, независимо от вашата националност, културен, етнически или социален произход, сексуална ориентация, пол, възраст или увреждане. Особено насърчаваме да изпратят документите си кандидати, на които българския или немския език не са майчини, както и кандидати, застрашени от всякакъв вид социална маргинализация. При еднаква квалификация, на кандидатурите от хора с увреждания ще се обърне специално внимание. Моля, изпратете Вашата изчерпателна кандидатура с автобиография, сертификати и евентуални препоръки със заглавие "Media Incubator" до 20 февруари 2021 г. (ден на получаване) в PDF-формат на: deniza.sergeeva@goethe.de
Моля, комплектовайте документите си във файл и го озаглавете с Вашето собствено и фамилно име. Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
Свободни позиции в Дигитален отдел на Медия Дайрекшън ОМД
Медия Дайрекшън ОМД е една от най-големите агенции за пълно медийно обслужване. Известна е с отличното си познаване и опит на българския медиен пазар, както и с изключително борбения дух на екипа и високото ниво на качество на предоставяните услуги. За своя Дигитален отдел търсим младши специалисти и стажанти. Обща характеристика на длъжността:
- - Следи развитието на дигиталния пазар;
- - Помага за изготвяне на конкретни медийни планове с оптимизирани медийни показатели, съобразени с медийната стратегия;
- - Настройва на кампании в съответните платформи;
- - Изготвя медийни оценки на кампании на клиенти на агенцията и на техни конкуренти;
- - Координира сроковете и техническите изисквания за реклама с клиенти, агенции и подизпълнители;
- - Контролира разходите по кампаниите на дадения клиент; Ние предлагаме: обучение, почасово / гъвкаво работно време, дистанционна работа
Очакваме вашето CV на office@mediadirection.bg до 26 февруари 2021 г.
Издателство ЕРА търси редактор
Издателство ЕРА вече 25 години радва българските читатели с книги от световни автори в различни жанрове. В нашия екип има отворена позиция за редактор - подбор заглавия. Длъжността обхваща следните дейности:
- подбиране и четене на заглавия от каталози на световните издателства и литературни агенции;
- участие в изработване на издателската програма;
- писане на текстове, свързани с планираните за публикуване книги;
- водене на кореспонденция с партньорите на издателството;
- участие в премиери и кампании на издателството, както и в панаири на книгата.
Кандидатът да е дипломиран в специалностите книгоиздаване, филология, библиотечно-информационни науки. Задължително ползване на английски език на много добро ниво, втори чужд език е преимущество. Кандидатът трябва да притежава изключителна грамотност и писмена култура. Да има отношение към книгите и да обича да чете.
Предлагаме добре заплатена творческа работа в отлична работна среда.
Срок за кандидатстване - 24 февруари 2021 г. на decheva@erabooks.net
Тримесечни стажове в младежка медия към Дружеството за ООН
Екипът на младежката онлайн медия към Дружеството за ООН в България те кани да се включиш в една от стажантските ни 3-месечни програми, които ще се проведат през 2021 г.
Какво те очаква?
Тримесечен неплатен стаж – дистанционно или на живо, без значение къде по света се намираш;
Обучение на теми, свързани с медиите и социалните мрежи, както и с международните отношения;
Работа по теми, избрани от теб според твоите предпочитания;
Съдействие, подкрепа и обратна връзка от екипа;
Сертификат след успешно приключване на стажа;
Възможност за кариерно развитие в екипа на UNA News България;
Вълнуващи истории от дълбоките води на целия свят.
Какво очакваме ние?
Да си студент в специалности като журналистика, право, международни отношения, политология, балканистика, история, филология и др.
Да имаш интерес към темите, свързани с работата на ООН – цели за устойчиво развитие, мир и сигурност, международни и глобални въпроси, права на човека, младежка работа, бежанци, България в ООН и др.
Да имаш желание да се развиваш в сферата на медиите;
Да направиш 10 материала в рамките на 3-месечния стаж;
Да владееш или ползваш поне един чужд език, тъй като много често източниците, които ползваме, са на чужди езици.
Кога можеш да започнеш?
Първата стажантска програма ще се проведе в периода между март и юни 2021 г.
Втората стажантска програма ще се проведе в периода между септември и декември 2021 г.
За регистрация в нашата стажантска програма, моля попълни формата за кандидатстване.
Краен срок за кандидатстване: 23:59 ч. на 19 февруари 2021 г.
Търси се: Популяризатор на науката в Института по астрономия на БАН
Институтът по астрономия на БАН търси популяризатор/научен журналист, който да работи за популяризация на проектите му в публичното пространство - социални и традиционни медии, научни събития и фестивали.
Търсим журналист или студент по журналистика с интерес към науката/астрономията и желание за развитие в тази област, който да създава и помага в създаването на прес-съобщения, популярни статии, клипове, събития, постове в социални и традиционни медии; да помага за участие, организиране и провеждане на популяризационни събития.
Желателно е бъдещият колега да живее в София. Предлагаме гъвкаво работно време, възможност за работа от вкъщи, много конкурентно заплащане - съвкупност от заплата+осигуровки и проектни хонорари, и много много интересна работа!
Институтът по астрономия е един от най-активните и с най-много публикации в престижни журнали в БАН. В момента ръководим два обекта от Националната пътна карта за научна инфраструктура, един проект по Хоризонт 2020, и редица други по-малки проекти. Наскоро започнахме работа по създаване на първия в България професионален радиотелескоп. В допълнение, през 2021 година Националната астрономическа обсерватория Рожен празнува 40-годишен юбилей. Редовно участваме в Софийския фестивал
на науката и много други подобни инициативи.
Потенциалните кандидати могат да пишат на доц. Камен Козарев на kkozarev@astro.bas.bg.
Стипендии за студенти по журналистика „Аденауер“
Медийната програма на Фондация „Конрад Аденауер“ за Югоизточна Европа отново кани за участие в своята програма за стипендии за летния семестър на 2021 г.
студенти от бакалавърската и магистърската степен.
Изисквания за стипендията:
- Студенти по журналистика от 2-ра академична година за бакалаври и от1-ва академична година за магистри нататък;
- Академични резултати над средното равнище;
- Изразен интерес към социалните и политическите проблеми;
- Съпричастност с ценностите на Фондация „Конрад Аденауер“ (демокрация, свобода, върховенство на закона, плурализъм, солидарност, европейско обединение);
- Готовност за активно участие в събития на Фондация „Конрад Аденауер“ и ангажираност към мрежата на студенти от Фондация „Конрад Аденауер“;
- Желателен е опит в доброволчеството;
- Много добро владеене на английски и в идеалния случай на немски;
- След всяка академична година студентите трябва да представят кратък доклад за своето академично развитие и своите дейности в рамките на стипендията;
Двустепенен процес на подбор:
1. Избор въз основа на следните документи:
- CV в таблична форма;
- Мотивационно писмо;
- Документи за завършени курсове и / или сертификати за изпити;
- Доказателство за владеене на език;
- Препоръчително писмо от университетски преподавател.
2. Лично интервю на английски или немски език
Краен срок за кандидатстване: 8 февруари 2020 г. на media.europe@kas.de