Срок за подаване на документите: от 13.12.2021 г. до 22.12.2021 г.
Обява за попълване на състава от експерти по административни дейности за проект BG05M20P001-1.002-0011 „ИЗГРАЖДАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ЦЕНТЪР ЗА КОМПЕТЕНТНОСТ ПО МЕХАТРОНИКА И ЧИСТИ ТЕХНОЛОГИИ MIRACLE (MECHATRONICS, INNOVATION, ROBOTICS, AUTOMATION, CLEAN TECHNOLOGIES)“
Проект № BG05M20P001-1.002-0011 „Изграждане и развитие на център за компетентност по мехатроника и чисти технологии MIRACle (Mechatronics, innovation, robotics, automation, clean technologies)” по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ набира административни експерти, които да изпълняват описаните функции и задължения в екипа за изпълнение на проекта:
Позиция 1.
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | експерт по административна дейност в направление Финанси и счетоводство | 1 бр. |
2. | Функции в екипа за изпълнение | Поддържане на счетоводната отчетност и обслужване на финансовите операции по проекта съгласно утвърдена длъжностна характеристика | |
3. | Необходимo образование | Висше икономическо образование | |
4. | Необходима експертиза | Не се фиксира конкретно; кандидатът представя относими документи. | |
5. | Трудов стаж | Доказан стаж в професионалното направление. Когато стажът е в звена на базовата организация, той се оценява с коефициент 2. |
Позиция 2.
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | експерт по административна дейност в направление Човешки ресурси | 1 бр. |
2. | Функции в екипа за изпълнение | Поддържане на документацията, свързана с набирането и освобождаването на персонал по проекта съгласно утвърдена длъжностна характеристика | |
3. | Необходимo образование | Висше образование. Висше образование в тематичната област е предимство. | |
4. | Необходима експертиза | Не се фиксира конкретно; кандидатът представя относими документи. | |
5. | Трудов стаж | Доказан стаж в професионалното направление. Когато стажът е в звена на базовата организация, той се оценява с коефициент 2. |
Позиция 3.
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | експерт по административна дейност в направление Обществени поръчки | 1 бр. |
2. | Функции в екипа за изпълнение | Поддържане на документацията и обслужване на операциите по проекта, произтичащи от Закона за обществени поръчки, съгласно утвърдена длъжностна характеристика | |
3. | Необходимo образование | Висше образование. Висше образование в тематичната област е предимство. | |
4. | Необходима експертиза | Не се фиксира конкретно; кандидатът представя относими документи. | |
5. | Трудов стаж | Доказан стаж в професионалното направление. Когато стажът е в звена на базовата организация, той се оценява с коефициент 2. |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до Координатора на проект MIRACle за Софийски университет „Св. Кл. Охридски“ проф. Васил Георгиев;
- Автобиография;
- Копие от дипломи за висше или друго образование, уверения и други приложими документи;
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област – например фиш за заплата, в който е нанесен стаж .
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
Забележка: Кандидатите трябва да имат готовност да предоставят оригинали и копия на дипломите, другите документи за придобита квалификация и трудовата книжка. Документи и Интернет страници, които не са със свободен достъп и се изисква регистрация, да бъдат представени като изображения на екрани.
Документи се приемат електронно от 13.12.2021 г. до 22.12.2021 г. на мейл-адрес v_georgiev@fmi.uni-sofia.bg
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати ще се проведе интерактивно не повече от две седмици след срока за подаване на документи по ред и начин, който ще бъде оповестен своевременно.
- Избраните специалисти ще бъдат информирани писмено на 05.01.2022 г.
- Избраните специалисти ще бъдат назначени в екипа за управление на проекта според предвидения график на дейностите, за които са ангажирани.
За допълнителна информация:
проф. Васил Георгиев
e-mail: v_georgiev@fmi.uni-sofia.bg