Начало / Новини / Конкурси / Конкурси за административни длъжности / Архив / Конкурс за избор на Експерт връзки с обществеността в Институт „Големи данни в полза на интелигентно общество“ GATE

   

Срок за подаване на документите: от 24 март 2020 г. до 23 април 2020 г.

 

Обява за попълване на административен персонал от щатните бройки на Институт „Големи данни в полза на интелигентно общество“ GATE

 

GATE институт “Големи Данни в полза на интелигентно общество” е автономен научноизследователски институт, създаден през 2019 г. в София, България като съвместна инициатива между Софийски Университет „Св. Климент Охридски“, Технологичен Университет Chalmers и Фондация за трансфер на иновации Chalmers Industrial Technology, Швеция. Негова мисия е да ускори научните изследвания, иновации и образование в областта на Големите данни и изкуствения интелект в сътрудничество с правителствените организации, индустрията и обществото като цяло.

GATE се фокусира върху развитието на изследователски капацитет в 4 научни области:

  • Управление на Големи Данни
  • Анализ на Големи Данни
  • Визуализация на Големи Данни
  • Софтуерно инженерство на системи базирани на Големи Данни и Изкуствен Интелект

GATE ще предложи привлекателна и стимулираща изследователска среда, модерна инфраструктура, включваща 3 лаборатории за иновации (Лаборатория в градска среда, Лаборатория „Цифров Двойник“ и Лаборатория за визуализация) и гъвкава платформа, интегрираща съвременни технологии за Големи Данни, Интернет на нещата и Изкуствен Интелект. GATE предоставя разнообразни възможности за кариерно развитие, насърчава изследователската свобода и осигурява максимална подкрепа на личната инициатива.

GATE ще създаде добавена стойност и ще стимулира иновации в следните стратегически приложни области:

  • Градове на бъдещето
  • Интелигентно правителство
  • Умна индустрия
  • Дигитално здраве

 

Във връзка с планираното интензивно развитие през 2020 г., Институт GATE търси подходящ кандидат за следната свободна позиция:

 

Експерт връзки с обществеността

 

Отговорности:

  • Осъществява дейностите по информация и комуникация на Института, в съответствие с добрите практики и нормативните изисквания в областта на публичните комуникации и рекламата;
  • Разработва комуникационната стратегия и годишен комуникационния план на Института и съставя отчети за прогреса;
  • Планира и координира комуникационните и информационни дейности на различните проекти на Института;
  • Извършва текущ медиен мониторинг и поддържа архив на видео и снимкови материали, публикувани/излъчени материали в печатни, електронни или интернет-базирани медии или в социалните мрежи (медиен мониторинг);
  • Публикува информация относно Института по най-подходящ начин, с цел популяризирането му сред широката общественост на национално и европейско ниво, както и популяризиране на приноса на ЕС;
  • Съставя, редактира и публикува електронен бюлетин за дейностите на Института;
  • Актуализира съдържанието на уеб-сайта на Института;
  • Подготвя и разпространява прессъобщения, снимкови и други информационни материали;
  • Планира, организира и координира публични събития съвместно с партниращи организации;
  • Организира и координира публичните изяви на служители и партньори на Института;
  • Поддържа активни връзки с медиите.

 

Умения, опит и квалификации

  • Бакалавърска или магистърска степен по журналистика или връзки с обществеността или друга сходна област. С предимство се ползва придобита степен „магистър“.
  • Професионален опит: минимум 7 години стаж в съответната област.
  • Опит в разработването и реализирането на стратегии и планове в областта на връзките с обществеността, маркетинговите комуникации, медийното планиране.
  • Опит в работата с рекламни и креативни агенции и медии.
  • Отлично познаване на съвременните концепции в областта на маркетинга, изграждане на бранд, онлайн медии и реклама.
  • Отлични умения за устна и писмена комуникация, презентиране и колаборация;
  • Отлично владеене на английски език, писмено и говоримо.
  • Способност за проактивна работа, както самостоятелно, така и като част от екип от професионалисти в различни дисциплини.
  • Способност за приоритизиране на задачите и мотивация за постигане на резултати.

 

Нашето предложение:

  • Интересна и предизвикателна работа за популяризиране на дейността на един от първите научни институти в Софийски Университет „Св. Кл. Охридски“.
  • Възможности за обучение, обмен на знания и професионално развитие на местно и международно ниво.
  • След преместване в новопостроената сграда на GATE - модерна и привлекателна работна обстановка, стимулираща креативността и продуктивността.
  • Конкурентни условия на труд и възнаграждение, съответстващи на вашите умения и опит.

 

Как да кандидатствате

За да кандидатствате за тази длъжност, моля, изпратете на адрес career@gate-coe.eu, следните документи:

  • Заявление (свободен текст), адресирано до Директора на Институт GATE
  • Автобиография
  • Мотивационно писмо
  • Копие от дипломи за завършено образование
  • Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност
  • Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит

 

Етапи на конкурса:

1. Запознаване с постъпилите документи на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията, посочени в обявата.

2. На 24.04.2020 г. от 12.00 часа ще се проведе онлайн събеседване с допуснатите кандидати.

3. Избраният кандидат ще бъде информиран писмено за резултатите от проведения конкурс.

4. Избраният кандидат ще бъде назначен на трудов договор.

 

За допълнителна информация:

Проф. Силвия Илиева, Директор, GATE

http://gate-coe.eu

e-mail: sylvia@fmi.uni-sofia.bg

тел.: 02/971 04 00

 

Като кандидатствате за тази длъжност, Вие доброволно предоставяте личните си данни и съгласие за обработването им, с цел набиране и подбор на персонал. Обработката на вашите лични данни се извършва в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общ регламент за защита на данните), Закона за защита на личните данни и свързаните с това нормативни актове в България.

Срок за кандидатстване: до 23.04.2020 г.