Срок за подаване на документите: от 24 март 2020 г. до 23 април 2020 г.
Обява за попълване на административен персонал от щатните бройки на Институт „Големи данни в полза на интелигентно общество“ GATE
GATE институт “Големи Данни в полза на интелигентно общество” е автономен научноизследователски институт, създаден през 2019 г. в София, България като съвместна инициатива между Софийски Университет „Св. Климент Охридски“, Технологичен Университет Chalmers и Фондация за трансфер на иновации Chalmers Industrial Technology, Швеция. Негова мисия е да ускори научните изследвания, иновации и образование в областта на Големите данни и изкуствения интелект в сътрудничество с правителствените организации, индустрията и обществото като цяло.
GATE се фокусира върху развитието на изследователски капацитет в 4 научни области:
- Управление на Големи Данни
- Анализ на Големи Данни
- Визуализация на Големи Данни
- Софтуерно инженерство на системи базирани на Големи Данни и Изкуствен Интелект
GATE ще предложи привлекателна и стимулираща изследователска среда, модерна инфраструктура, включваща 3 лаборатории за иновации (Лаборатория в градска среда, Лаборатория „Цифров Двойник“ и Лаборатория за визуализация) и гъвкава платформа, интегрираща съвременни технологии за Големи Данни, Интернет на нещата и Изкуствен Интелект. GATE предоставя разнообразни възможности за кариерно развитие, насърчава изследователската свобода и осигурява максимална подкрепа на личната инициатива.
GATE ще създаде добавена стойност и ще стимулира иновации в следните стратегически приложни области:
- Градове на бъдещето
- Интелигентно правителство
- Умна индустрия
- Дигитално здраве
Във връзка с планираното интензивно развитие през 2020 г., Институт GATE търси подходящ кандидат за следната свободна позиция:
Експерт връзки с обществеността
Отговорности:
- Осъществява дейностите по информация и комуникация на Института, в съответствие с добрите практики и нормативните изисквания в областта на публичните комуникации и рекламата;
- Разработва комуникационната стратегия и годишен комуникационния план на Института и съставя отчети за прогреса;
- Планира и координира комуникационните и информационни дейности на различните проекти на Института;
- Извършва текущ медиен мониторинг и поддържа архив на видео и снимкови материали, публикувани/излъчени материали в печатни, електронни или интернет-базирани медии или в социалните мрежи (медиен мониторинг);
- Публикува информация относно Института по най-подходящ начин, с цел популяризирането му сред широката общественост на национално и европейско ниво, както и популяризиране на приноса на ЕС;
- Съставя, редактира и публикува електронен бюлетин за дейностите на Института;
- Актуализира съдържанието на уеб-сайта на Института;
- Подготвя и разпространява прессъобщения, снимкови и други информационни материали;
- Планира, организира и координира публични събития съвместно с партниращи организации;
- Организира и координира публичните изяви на служители и партньори на Института;
- Поддържа активни връзки с медиите.
Умения, опит и квалификации
- Бакалавърска или магистърска степен по журналистика или връзки с обществеността или друга сходна област. С предимство се ползва придобита степен „магистър“.
- Професионален опит: минимум 7 години стаж в съответната област.
- Опит в разработването и реализирането на стратегии и планове в областта на връзките с обществеността, маркетинговите комуникации, медийното планиране.
- Опит в работата с рекламни и креативни агенции и медии.
- Отлично познаване на съвременните концепции в областта на маркетинга, изграждане на бранд, онлайн медии и реклама.
- Отлични умения за устна и писмена комуникация, презентиране и колаборация;
- Отлично владеене на английски език, писмено и говоримо.
- Способност за проактивна работа, както самостоятелно, така и като част от екип от професионалисти в различни дисциплини.
- Способност за приоритизиране на задачите и мотивация за постигане на резултати.
Нашето предложение:
- Интересна и предизвикателна работа за популяризиране на дейността на един от първите научни институти в Софийски Университет „Св. Кл. Охридски“.
- Възможности за обучение, обмен на знания и професионално развитие на местно и международно ниво.
- След преместване в новопостроената сграда на GATE - модерна и привлекателна работна обстановка, стимулираща креативността и продуктивността.
- Конкурентни условия на труд и възнаграждение, съответстващи на вашите умения и опит.
Как да кандидатствате
За да кандидатствате за тази длъжност, моля, изпратете на адрес career@gate-coe.eu, следните документи:
- Заявление (свободен текст), адресирано до Директора на Институт GATE
- Автобиография
- Мотивационно писмо
- Копие от дипломи за завършено образование
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит
Етапи на конкурса:
1. Запознаване с постъпилите документи на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията, посочени в обявата.
2. На 24.04.2020 г. от 12.00 часа ще се проведе онлайн събеседване с допуснатите кандидати.
3. Избраният кандидат ще бъде информиран писмено за резултатите от проведения конкурс.
4. Избраният кандидат ще бъде назначен на трудов договор.
За допълнителна информация:
Проф. Силвия Илиева, Директор, GATE
e-mail: sylvia@fmi.uni-sofia.bg
тел.: 02/971 04 00
Като кандидатствате за тази длъжност, Вие доброволно предоставяте личните си данни и съгласие за обработването им, с цел набиране и подбор на персонал. Обработката на вашите лични данни се извършва в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общ регламент за защита на данните), Закона за защита на личните данни и свързаните с това нормативни актове в България.
Срок за кандидатстване: до 23.04.2020 г.