Специалност: Стопанско управление
Магистърска програма: Дигитален маркетинг
Срок на обучение: 2 семестъра
Форма на обучение: редовна
Ръководител: проф. д. ик. н. Невяна Кръстева
е-mail: nevianak@feb.uni-sofia.bg
Администратор: ас. Алексей Потебня
е-mail: aleksey.potebnia@feb.uni-sofia.bg
Кандидатите за прием от зимния семестър на учебната 2022/2023 година могат да подадат своите документи през системата https://feba.kmk.uni-sofia.bg/ на три етапа:
- Първи етап – от 1 до 20 юли 2022 г.
- Втори етап – от 27 юли до 12 септември 2022 г.
- Трети етап – от 19 до 27 септември 2022 г.
Събеседванията за прием в магистърската програма ще се проведат, както следва:
- 22 юли 2022 г. /петък/ от 18:00 часа на следния линк: класна стая на проф. Невяна Кръстева
- 14 септември 2022 г. /сряда/ от 18:00 часа на следния линк: класна стая на проф. Невяна Кръстева
- 29 септември 2022 г. /четвъртък/ от 18:00 часа на следния линк: класна стая на проф. Невяна Кръстева
Информационна среща за МП „Дигитален маркетинг“ ще се проведе на 28 юни от 18:00 ч. в класната стая на проф. Невяна Кръстева.
Цел на програмата: Програмата Дигитален маркетинг има за цел да подготвя висококвалифицирани професионалисти, които да умеят да развиват успешно бизнес в бързо променяща се технологична среда. Програмата се фокусира върху използването на технологията, новите медии и интернет, за да се комуникират ценни предложения от фирма или организация към клиенти и обществото като цяло. Учебните дисциплини покриват всички ключови елементи на маркетинга като стратегия, бранд мениджмънт, етика, ефективност, проучвания, сегментиране, активиране. Допълнителният акцент е върху прилагането на придобитите знания и умения чрез технология в цифровия свят. След завършване на програмата студентът трябва да знае и да може да разработва цялостни управленски и маркетингови стратегии, които се интегрират в интернет среда. Програмата цели да създаде разбиране за необходимостта от сериозна теоретична подготовка и да даде на обучаемите основа за непрекъснато самоусъвършенстване в практиката. Магистърската програма Дигитален маркетинг цели да даде на студентите нови знания за инструментите за дигитален маркетинг и социални медии. Програмата се основава на съществуващите маркетингови практики и интегрираните към тях дигитални инструменти и приложения за социални мрежи, така че студентите да намерят своето място в бума на дигиталната ера. Завършилите програмата ще бъдат подготвени да отговорят на нуждите на всяка маркетингова позиция и да използват своите авангардни знания и за тяхната компания, и за своето лично развитие.
Условия за кандидатстване: виж общите условия
Възможна реализация на завършилите програмата: ръководители на разнообразни по големина и специфика организации, мениджъри по дигитален маркетинг, специалисти в маркетинговите отдели, занимаващи се със стратегическо управление, планиране, управление на човешките ресурси, оперативно управление и др. Успешно завършилите могат да заемат ръководни и административни длъжности в стопански организации, средните и висшите равнища на държавната администрация, организациите от третия сектор; да работят като консултанти; да продължат обучението и изследователската си работа в докторантура; да бъдат преподаватели в различните степени от системата на висшето образование; да работят в научноизследователски и развойни звена.
Продължителността на обучението е 1 година, която включва:
- Базова задължителна подготовка – учебни дисциплини, изграждащи професионалната специализация на магистър по Стопанско управление с акцент върху дигиталния маркетинг.
- Базова изравнителна подготовка – Приетите, които попадат в категорията неспециалисти, задължително преминават през допълнителна, изравняваща нивото, подготовка – специфични дисциплини, предлагани като задължително избираеми
- Профилираща подготовка – изборно-задължителна и свободно избираема подготовка в различни възможни направления.
Обучението завършва с държавен изпит, като държавните сесии са съответно през м. юли и през м. септември.
Обучението в програмата е само в платена форма.
Архив на учебните планове:
Видео:
- Честит 24 май от екипа по маркетинг в Стопански факултет при СУ „Св. Климент Охридски“
- Пътят към храма – магистърска програма „Дигитален маркетинг“ в Стопански факултет