Начало / Университетът / Факултети / Факултет по педагогика / Учебна дейност / бакалаври, магистри, докторанти, СДК / Бакалавърски програми / УЧЕБЕН ПРОЦЕС

   

АКАДЕМИЧЕН КАЛЕНДАР 2025/2026

Плащане на семестриални такси за академичната 2025/2026

виж тук

ТЕРЕННА ПРАКТИКА 2 - СПЕЦИАЛНОСТ СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ

виж тук

ПРАКТИКУМ В УЧИЛИЩЕ - СПЕЦИАЛНОСТ ПЕДАГОГИКА

виж тук

 

sv_small
ЕЛЕКТРОНЕН РАЗПИС НА ЗАНЯТИЯТА ЗА 2025/2026

виж тук

 

РЕДОВНО ОБУЧЕНИЕ

  • СЕСИЯ - виж тук

ЗАДОЧНО ОБУЧЕНИЕ

 

 

ПОПРАВИТЕЛНА СЕСИЯ - септември 2025

  • Редовно обучение - виж тук
  • Задочно обучение - виж тук

ЛИКВИДАЦИОННА СЕСИЯ - февруари 2025

УСЛОВНИ ИЗПИТИ - ПОПРАВИТЕЛНА СЕСИЯ

Избор на избираеми дисциплини в СУСИ - виж тук

Специалност ПЕДАГОГИКА / Задочно обучение

Специалност ПЕДАГОГИКА / Редовно обучение

Специалност СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ / Задочно обучение - ЗА СТУДЕНТИТЕ, ПРИЕТИ ПРЕДИ УЧ. 2024/2025

Специалност СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ / Редовно обучение - ЗА СТУДЕНТИТЕ, ПРИЕТИ ПРЕДИ УЧ. 2024/2025

 

Специалност СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ / Задочно обучение - ЗА СТУДЕНТИТЕ, ПРИЕТИ ПРЕЗ УЧ. 2024/2025

Специалност СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ / Редовно обучение - ЗА СТУДЕНТИТЕ, ПРИЕТИ ПРЕЗ УЧ. 2024/2025

Специалност НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ / Задочно обучение

Специалност НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ / Редовно обучение

  • Процедура по избор на факултативен модул - „ИКТ в неформалното образование"
Vnimanie

Решение на ФС от 25.02.2014 г. (Протокол № 5) (актуално и сега)

ФС реши техническите изисквания при подготовката на дипломните работи за ОКС „бакалавър“ и ОКС „магистър“ да бъдат, както следва:

  • обем на дипломната работа – от 60 до 120 страници заедно с приложенията (ако има такива);
  • шрифт – Times New Roman,
  • големина на шрифта – 14,
  • разстояние между редовете – 1,5.

Дипломните работи да бъдат подвързани чрез спирала или твърда корица.

Vnimanie

Решение

на Факултетния съвет

на Факултета по педагогика от 27.05.2014 г. (актуално и сега)

От учебната 2014/2015 година във Факултета по педагогика се въвежда семестриална заверка за присъствие и участие в упражнения, семинарни занятия, лабораторни упражнения и учебни практики и изпълнение на всички задачи по учебната програма.

Заверката се отразява в студентската книжка с подписа на водещия гореспоменатите занятия по съответната учебна дисциплина.

Допустими са не повече от три отсъствия от упражнения, семинарни занятия, лабораторни упражнения и учебни практики.

За задочно обучение съгласно решение на ДС от 9.09.2014 г.

  • За курс от 20 часа – до 4 часа
  • За курс от 30 часа – до 6 часа.
Vnimanie

Решение на ДС от 13.01.2015 г. (Протокол № 14) (актуално и сега)

Студентите, редовна и задочна форма на обучение в ОКС „бакалавър“ за трите специалности на факултета, които не са получили заверка на упражнения по дадена учебна дисциплина, нямат право да се явят на съответния изпит в рамките на редовната сесия.

Разрешава се явяване на изпит на поправителната сесия за съответната учебна година.

Vnimanie

Решение на ДС от 11.11.2014 г. (актуално и сега)

Студенти (редовно и задочно обучение), записали условно следващ курс, имат право да се явят на невзет изпит по дадена дисциплина еднократно по техен избор в рамките на насрочените през съответната учебна година сесии (ноемврийска, януарска, априлска и юнска). Поправителна сесия – месец септември.

 

Vnimanie

РЕШЕНИЯ НА ФС ОТ 1.10.2013 г. (протокол № 1)

(Прегласувано на 24.09.2024 г. (Протокол № 1)

1. Студентите в ОКС „бакалавър“ да бъдат записвани в по-горен курс с до 3 включително неположени изпита от предходната учебна година.

2. При индивидуални случаи да се даде възможност на деканско ръководство да анализира случая и при повече от 3 невзети изпити от предходната учебна година с молба да се представят конкретни обективни причини и аргументи, които да дадат основание за вземане на решение за записване на студента в по-горен курс.

 

Потребителското си име за СУСИ можете да видите на https://cas.uni-sofia.bg/ , като въведете фак. номер и ЕГН. След като разберете потребителското си име, отидете на https://susi.uni-sofia.bg , като паролата за достъп по подразбиране е отново вашето ЕГН. След регистрацията в СУСИ можете да промените паролата си, но задължително я запомнете и запишете, за да не се налага отново да се актуализира достъпът ви до системата.