Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / СМ Консулта ЕООД търси Специалист обслужване клиенти и поддръжка на софтуерни системи за търговия с електроенергия

   

18.03.2022

 

Кои сме ние?

Ние, СМ Консулта, сме дружество с повече от 20-годишна история и сме една от първите ИТ фирми в България. Гордеем се с това постижение и днес сме наясно, че трябва да се усъвършенстваме още повече, за да продължим напред и да сме сигурни, че следващото десетилетие от нашето съществуване ще е най-успешното от всички.

imgonline-com-ua-CompressToSize-HgVuTGgbuDtO35

Работим в много динамичен и конкурентен свят на ИТ B2B. Стойността, която създаваме за нашите клиенти, е в две основни форми:

  • помагаме на нашите клиенти да развиват бизнеса си чрез разработване на софтуерни приложения, съобразени с техните нужди;
  • помагаме на бизнеса да расте и да се подобрява, като ги консултираме, даваме насоки и управляваме техните проекти за системни внедрения.

 

Нашите клиенти работят на различни пазари, като търговия на дребно / дистрибуция, промишленост / производство и публичен сектор.

Разработихме специфично ERP решение за проектантските и инженерингови компании и специфично ERP решение, проектирано за енергийния и комунален сектор.

Също така си партнираме с някои от най-известните имена в света като Microsoft.

 

Опознайте ни още повече:

Личностните черти, които оценяваме най-много, са: честност, почтеност, адаптивност, позитивно отношение и мислене.

Някои от уменията, които оценяваме най-много: са проактивност, асертивност, умения за активно слушане, умения за планиране и организиране, умения за водене на преговори, способност за даване и получаване на конструктивна обратна връзка, ненасилствени комуникативни умения, самомотивация, желание за самоусъвършенстване и стремеж да бъдем част от решението и никога част от проблема.

 

Кого търсим?

Търсим ентусиазирани и талантливи хора, които да се присъединят към нашия екип в София. Вие сте много подходящ за тази позиция и ще отговаряте за:

  • Анализ, документиране, усъвършенстване и проектиране на бизнес процесите при клиентите ни в енергийния сектор;
  • Изготвяне на потребителска документация;
  • Консултации и внедряване на бизнес софтуер при краен клиент;
  • Провеждане на курсове за обучение за крайните потребители;
  • Анализ на данните в бизнес софтуерните системи;
  • Поддръжка и интеграция на внедрен софтуер;
  • Организиране на фирмените ресурсите с цел изпълнение на проектите в срок и в рамките на договорения бюджет.

 

И обичайните подробности...

Ето някои неща, които считаме за важни предпоставки, така че, моля, не пропускайте да ги отбележите в автобиографията си:

  • Образование в областта на икономиката, математика или информатика;
  • Професионален опит е предимство;
  • Опит в областта на внедряване, тестване и/или поддръжка на софтуерни системи е предимство;
  • Посочване на референтни проекти, в които сте взели участие;
  • Преминати курсове или други специфични умения, които намирате за релевантни;
  • Притежавате аналитично и логическо мислене;
  • Добро владеене на английски език - писмено и говоримо;
  • Умения за работа в екип и умения за водене на бизнес комуникации с клиенти и партньори;
  • Добри организационни качества и умения за работа в динамична среда.

 

Ние предоставяме:

  • Работа в динамична и високо-професионална среда;
  • Обучение за работа със софтуерните решения на компанията;
  • Корпоративни програми за развитие и обучение.

 

Канидатстване:

Моля, изпратете ни Ваша автобиография (може и с актуална снимка) на e-mail: jobs@smcon.com