18.03.2022
Кои сме ние?
Ние, СМ Консулта, сме дружество с повече от 20-годишна история и сме една от първите ИТ фирми в България. Гордеем се с това постижение и днес сме наясно, че трябва да се усъвършенстваме още повече, за да продължим напред и да сме сигурни, че следващото десетилетие от нашето съществуване ще е най-успешното от всички.
Работим в много динамичен и конкурентен свят на ИТ B2B. Стойността, която създаваме за нашите клиенти, е в две основни форми:
- помагаме на нашите клиенти да развиват бизнеса си чрез разработване на софтуерни приложения, съобразени с техните нужди;
- помагаме на бизнеса да расте и да се подобрява, като ги консултираме, даваме насоки и управляваме техните проекти за системни внедрения.
Нашите клиенти работят на различни пазари, като търговия на дребно / дистрибуция, промишленост / производство и публичен сектор.
Разработихме специфично ERP решение за проектантските и инженерингови компании и специфично ERP решение, проектирано за енергийния и комунален сектор.
Също така си партнираме с някои от най-известните имена в света като Microsoft.
Опознайте ни още повече:
Личностните черти, които оценяваме най-много, са: честност, почтеност, адаптивност, позитивно отношение и мислене.
Някои от уменията, които оценяваме най-много: са проактивност, асертивност, умения за активно слушане, умения за планиране и организиране, умения за водене на преговори, способност за даване и получаване на конструктивна обратна връзка, ненасилствени комуникативни умения, самомотивация, желание за самоусъвършенстване и стремеж да бъдем част от решението и никога част от проблема.
Кого търсим?
Търсим ентусиазирани и талантливи хора, които да се присъединят към нашия екип в София. Вие сте много подходящ за тази позиция и ще отговаряте за:
- Анализ, документиране, усъвършенстване и проектиране на бизнес процесите при клиентите ни в енергийния сектор;
- Изготвяне на потребителска документация;
- Консултации и внедряване на бизнес софтуер при краен клиент;
- Провеждане на курсове за обучение за крайните потребители;
- Анализ на данните в бизнес софтуерните системи;
- Поддръжка и интеграция на внедрен софтуер;
- Организиране на фирмените ресурсите с цел изпълнение на проектите в срок и в рамките на договорения бюджет.
И обичайните подробности...
Ето някои неща, които считаме за важни предпоставки, така че, моля, не пропускайте да ги отбележите в автобиографията си:
- Образование в областта на икономиката, математика или информатика;
- Професионален опит е предимство;
- Опит в областта на внедряване, тестване и/или поддръжка на софтуерни системи е предимство;
- Посочване на референтни проекти, в които сте взели участие;
- Преминати курсове или други специфични умения, които намирате за релевантни;
- Притежавате аналитично и логическо мислене;
- Добро владеене на английски език - писмено и говоримо;
- Умения за работа в екип и умения за водене на бизнес комуникации с клиенти и партньори;
- Добри организационни качества и умения за работа в динамична среда.
Ние предоставяме:
- Работа в динамична и високо-професионална среда;
- Обучение за работа със софтуерните решения на компанията;
- Корпоративни програми за развитие и обучение.
Канидатстване:
Моля, изпратете ни Ваша автобиография (може и с актуална снимка) на e-mail: jobs@smcon.com