01.02.2022
Обща характеристика на длъжността:
- Управление на портфейли;
- Следене и анализиране на финансовите пазари;
- Разработване и прилагане на инвестиционни стратегии;
- Сключване на сделки от името и за сметка на БНБ, свързани с управлението на валутните резерви и с други дейности на банката при операции с валути и други активи.
Изисквания:
- Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“;
- Специалност – финанси, икономика, математика, МИО;
- Много добро ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво В2 според европейската езикова рамка);
- Познания в областта на управлението на портфейли;
- Много добри умения за работа с MS Excel, MS Word и MS Power Point.
С предимство ще се ползват кандидатите, които владеят друг чужд език, имат познания за работа с терминалите на Bloomberg и Reuters, както и с преминати степени на CFA програмата.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи и събеседване.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, съгласие за обработване на лични данни , диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.
Документи се подават в срок до 28.02.2022 г. по един от следните начини:
- На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове;
- По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”;
- Лично в сградата на Българската народна банка.
Във връзка с усложнената епидемична обстановка в страната по повод разпространението на коронавирус COVID-19, за предпочитане е документите да се подават по електронен път на посочения e-mail или по пощата.