Начало / Новини / Конкурси / Конкурси за административни длъжности / Архив / Конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „СУ - МАРКЕР ЗА ИНОВАЦИИ И ТЕХНОЛОГИЧЕН ТРАНСФЕР (SUMMIT)“ - СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСИ

   

Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 11.02.2025 г.

 

ОБЯВА

конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT) по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации

 

Проект BG-RRP-2.004-0008-C01Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации набира 1 (един брой) СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСИ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии по проекта, за изпълнение на следните функции и задължения:

  1. Изготвя финансови планове и отчети по дейност 3.5.
  2. Изготвя анализи на финансовите резултати по периоди и общо по дейност 3.5.
  3. Изготвя анализ на финансовия риск по дейност 3.5., свързан с конкретни рискови дейности.
  4. Оказва техническа помощ на координатора на дейност 3.5. при изпълнение на дейностите с финансов характер.
  5. Идентифицира проблеми, свързани с изпълнението на дейност 3.5. във финансовата му част и дава препоръки на координатора за тяхното предотвратяване или корекция.
  6. Своевременно информира координатора на дейност 3.5. за открити грешки в документацията.
  7. При необходимост изпълнява и други конкретно възложени задачи от координатора на дейност 3.5., свързани с дейността по проекта.
  8. Спазва, отнасящите се до длъжността разпоредби правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
  9. Работи с информационните системи на Софийския университет, като попълва коректно данните.
  10. Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
  11. Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
  12. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.
  13. Отнася се с уважение към честта и достойнството на колегите си, на преподавателите, на студентите, на докторантите, на специализантите и на работниците и служителите на СУ “Св. Климент Охридски”.
  14. Пази доброто име на академичната общност и на СУ “Св. Климент Охридски” и не злоупотребява с доверието им.
  15. Спазва правилата на добрите нрави и на академичната етика на територията на СУ “Св. Климент Охридски”.
  16. Поддържа контакт с отделите в Централната университетска администрация и представители на факултетите във връзка с планирането, отчитането и финансовото изпълнение на дейност 3.5. от проекта;
  17. Съгласува дейността си със съответните отдели в Централната университетска администрация, имащи отношение към изпълнявания проект, и ползва техния опит и препоръки с цел постигане на максимална ефективност при реализирането на проекта;
  18. Подпомага изпълнението на всички дейности чрез приемане и предаване на документи.
  19. Докладва периодично за напредъка по извършваните операции и дейности на координатора на дейност 3.5. и на членовете на управленския екип.
  20. Следи за стриктното изпълнение на дейностите в срок, като подготвя месечни отчети и ги предава на координатора на дейност 3.5.
  21. Участва в подготовката на междинните и заключителен отчет за изпълнението на проекта.
  22. Поддържа връзки с координатори, експерти и изпълнители по проекта.
  23. Води установената за дейност 3.5. по проекта документация.
  24. Участва в изготвянето финансовите отчечи по проекта и регистрирането им в ИСУН.
  25. Участва в комуникацията с екипа за управление на проекта с цел подготовката и изпълнението на проектните дейности, когато е необходимо;
  26. Участва в планираните срещи по проекта;
  27. Подготвя отговори и допълнителна информация, свързани с конкретните възложени дейности по проекта при поискване.
  28. Съдейства на екипите от ИА ПО, проверяващи дейността по проекта
  29. Съдейства при изготвянето на справки за ИА ПО, МОН, НАП, банки и други институции, свързани с дейността, която изпълнява.
  30. Идентифицира проблеми, свързани с изпълнението на дейност 3.5. от проекта и докладва за тях на ръководителя
  31. Изпълнява указанията, заповедите и решенията на Ректора и Академичния съвет на СУ “Св. Климент Охридски”, а така също ръководствата и указанията за изпълнение на дейностите по проекта.
  32. Спазва отнасящите се до длъжността разпоредби, правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
  33. Работи с информационните системи на СУ “Св. Климент Охридски” и при необходимост попълва коректно данните.
  34. Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
  35. Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
  36. Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.

 

1. Длъжност в екипа за изпълнение СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСИ
2. брой месеци по проекта 16 месеца, от 01.03.2025 г. до 30.06.2026 г.
3. възнаграждение

2 100 лв. месечно

не се плаща допълнително възнаграждение за клас прослужено време

Сумата включва и дължимите осигуровки от страна на работодателя

4. работно време 8 часа дневно, 5 дни седмично
5. Необходимo образование Висше образование ОКС „бакалавър“ или „магистър“ по професионално направление Икономика и/или Администрация и управление
6. професионален и практически опит да притежава практически опит в изпълнението на проект/и

 

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до Ректора;
  • Автобиография (CV европейски формат),
  • Копие от дипломи за висше образование,
  • Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
  • Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
  • Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).

 

Документи се приемат електронно на имейл: vakrumova@uni-sofia.bg

 

Етапи на конкурса:

  1. Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
  2. Събеседване с допуснатите кандидати на 12 февруари 2025 г. Те ще бъдат допълнително уведомени за часа и мястото на провеждане по електронна поща.

 

Допълнителна информация:

проф. дикн Соня Варадинова Милева – Божанова

зам.- ректор кариерно развитие, алумни, връзки с работодателите и бизнеса

координатор за интелектуална собственост и трансфер на технологии

ПО ПРОЕКТ SUMMIT BG-RRP-2.004-0008-C01