Срок за подаване на документите: до 17.00 часа на 11.02.2025 г.
ОБЯВА
конкурс за попълване състава на екипа на проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации
Проект BG-RRP-2.004-0008-C01 „Софийски Университет – Маркер за Иновации и Технологичен Трансфер (SUMMIT)“ по стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища“ в рамките на компонент „Иновативна България“ от НПВУ към програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации набира 1 (един брой) СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСИ като част от екипа за изпълнение на дейност 3.5. „Интелектуална собственост и трансфер на технологии“ по проекта, за изпълнение на следните функции и задължения:
- Изготвя финансови планове и отчети по дейност 3.5.
- Изготвя анализи на финансовите резултати по периоди и общо по дейност 3.5.
- Изготвя анализ на финансовия риск по дейност 3.5., свързан с конкретни рискови дейности.
- Оказва техническа помощ на координатора на дейност 3.5. при изпълнение на дейностите с финансов характер.
- Идентифицира проблеми, свързани с изпълнението на дейност 3.5. във финансовата му част и дава препоръки на координатора за тяхното предотвратяване или корекция.
- Своевременно информира координатора на дейност 3.5. за открити грешки в документацията.
- При необходимост изпълнява и други конкретно възложени задачи от координатора на дейност 3.5., свързани с дейността по проекта.
- Спазва, отнасящите се до длъжността разпоредби правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
- Работи с информационните системи на Софийския университет, като попълва коректно данните.
- Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
- Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
- Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.
- Отнася се с уважение към честта и достойнството на колегите си, на преподавателите, на студентите, на докторантите, на специализантите и на работниците и служителите на СУ “Св. Климент Охридски”.
- Пази доброто име на академичната общност и на СУ “Св. Климент Охридски” и не злоупотребява с доверието им.
- Спазва правилата на добрите нрави и на академичната етика на територията на СУ “Св. Климент Охридски”.
- Поддържа контакт с отделите в Централната университетска администрация и представители на факултетите във връзка с планирането, отчитането и финансовото изпълнение на дейност 3.5. от проекта;
- Съгласува дейността си със съответните отдели в Централната университетска администрация, имащи отношение към изпълнявания проект, и ползва техния опит и препоръки с цел постигане на максимална ефективност при реализирането на проекта;
- Подпомага изпълнението на всички дейности чрез приемане и предаване на документи.
- Докладва периодично за напредъка по извършваните операции и дейности на координатора на дейност 3.5. и на членовете на управленския екип.
- Следи за стриктното изпълнение на дейностите в срок, като подготвя месечни отчети и ги предава на координатора на дейност 3.5.
- Участва в подготовката на междинните и заключителен отчет за изпълнението на проекта.
- Поддържа връзки с координатори, експерти и изпълнители по проекта.
- Води установената за дейност 3.5. по проекта документация.
- Участва в изготвянето финансовите отчечи по проекта и регистрирането им в ИСУН.
- Участва в комуникацията с екипа за управление на проекта с цел подготовката и изпълнението на проектните дейности, когато е необходимо;
- Участва в планираните срещи по проекта;
- Подготвя отговори и допълнителна информация, свързани с конкретните възложени дейности по проекта при поискване.
- Съдейства на екипите от ИА ПО, проверяващи дейността по проекта
- Съдейства при изготвянето на справки за ИА ПО, МОН, НАП, банки и други институции, свързани с дейността, която изпълнява.
- Идентифицира проблеми, свързани с изпълнението на дейност 3.5. от проекта и докладва за тях на ръководителя
- Изпълнява указанията, заповедите и решенията на Ректора и Академичния съвет на СУ “Св. Климент Охридски”, а така също ръководствата и указанията за изпълнение на дейностите по проекта.
- Спазва отнасящите се до длъжността разпоредби, правила и актове на СУ “Св. Климент Охридски”.
- Работи с информационните системи на СУ “Св. Климент Охридски” и при необходимост попълва коректно данните.
- Използва служебния си имейл адрес за комуникация за служебни цели при изпълнение на служебните си задължения.
- Спазва възприетите правила за работа с регистрите за обработка и съхранение на лични данни.
- Извършва и други задачи в рамките на професионалните задължения възложени от координатора на дейност 3.5.
1. | Длъжност в екипа за изпълнение | СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСИ |
2. | брой месеци по проекта | 16 месеца, от 01.03.2025 г. до 30.06.2026 г. |
3. | възнаграждение | 2 100 лв. месечно не се плаща допълнително възнаграждение за клас прослужено време Сумата включва и дължимите осигуровки от страна на работодателя |
4. | работно време | 8 часа дневно, 5 дни седмично |
5. | Необходимo образование | Висше образование ОКС „бакалавър“ или „магистър“ по професионално направление Икономика и/или Администрация и управление |
6. | професионален и практически опит | да притежава практически опит в изпълнението на проект/и |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст с посочена позиция, за която кандидатства лицето и посочени данни за контакт), адресирано до Ректора;
- Автобиография (CV европейски формат),
- Копие от дипломи за висше образование,
- Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо), др.
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
Документи се приемат електронно на имейл: vakrumova@uni-sofia.bg
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- Събеседване с допуснатите кандидати на 12 февруари 2025 г. Те ще бъдат допълнително уведомени за часа и мястото на провеждане по електронна поща.
Допълнителна информация:
проф. дикн Соня Варадинова Милева – Божанова
зам.- ректор кариерно развитие, алумни, връзки с работодателите и бизнеса
координатор за интелектуална собственост и трансфер на технологии
ПО ПРОЕКТ SUMMIT BG-RRP-2.004-0008-C01