23.05.2022
На 19 май гост-лектор в МП „Аутсорсинг на проекти и компании“ беше Венцислав Касамски, директор Бизнес развитие на МОДИС – България. Неговото интерактивно изложение насочи вниманието на студентите към интересния въпрос „Какво продаваме – продукт, услуга или решение?“. От отговора на този въпрос до голяма степен зависи стратегията на продажбения процес.
Наред с интересните въпроси за структурата на продажбения процес, каналите за продажба, растящите предизвикателства, лекторът представи концепцията „Успех на клиента“ (customer success). За да постигнат желаните резултати, в съвременните организации се обособява функцията „Успех на клиента“ – хора и звена непрекъснато анализират достъпната информация за клиента, за да подпомагат управлението на взаимоотношенията с него. Обособяването на тази дейност дава по-добри шансове за прогнозиране на поведението на клиента, включително за възможностите и шансовете той да се превърне в дългосрочен партньор на търговеца.
В гост-лекцията на Венцислав Касамски присъстваха множество примери от богатия му професионален опит.