11.08.2022
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Подкрепете екипа ни в разработването и внедряването на добри практики, които да подсигурят оптималното протичане на процесите в нашите филиали, за да превърнем пазаруването при нас в едно невероятно преживяване за нашите клиенти.
Твоите задачи:
- В ролята на Асистент активно подпомагай задачите, пряко свързани с дейността и ангажиментите на един от членовете на Борда на директорите в Kaufland;
- Координирай дейности и проекти на национално и международно ниво, като комуникираш с всички звена в компанията и подсигуряваш навременното протичане на процесите;
- Създай най-добрите и структурирани презентации;
- Организирай информационния поток, така че информацията да бъде коректно предадена на отговорните лица;
- Изготвяй винаги и навреме документация и материали, необходими за ангажиментите на твоя пряк ръководител.
Нашето предложение:
- Атрактивно трудово възнаграждение, постоянен трудов договор с 3-месечен изпитателен срок и 21 дни платен годишен отпуск
- Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
- Стандартно работно време и коректност на отчитането му до минута
- Атрактивен социален пакет от придобивки – ежемесечни ваучери за храна на стойност от 80 лв., допълнително здравно застраховане, спортна карта, подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството, участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен „творчески“ отпуск след навършване на 5 години в компанията
Твоят профил:
- Ти си динамична и енергична личност с желание за развитие в компанията лидер в сектора на модерната търговия у нас и притежаваш добри комуникационни умения и аналитично мислене;
- Имаш минимум 1 година опит на сходна позиция;
- Имаш завършено висше образование;
- Владееш немски език писмено и говоримо на отлично ниво;
- Имаш много добра компютърна грамотност- владеене на MS Office (Power Point и Excel) и добри презентационни умения.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор: Анелия Панчева
При интерес, кандидатствай за позицията тук.