Срок за подаване на документите: от 22.07.2025 г. до 27.07.2025 г.
Проект №BG16RFPR002-1.014-0015 Център за компетентност:„Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“ (Clean&Circle), финансиран от Оперативна програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“, набира специалисти с висше образование, които да изпълняват описаните функции и задължения в екипа за професионалисти и администрацията на водещия партньор СУ „Св. Климент Охридски“:
| 1. | Длъжност в екипа за управление | Оперативен мениджър |
| 2. | Необходимо образование | Висше образование – ОКС „Магистър“ в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“, или „Социални, стопански и правни науки“ |
| 3. | Необходима експертиза
| Изисква се опит в оперативната работа на научно-изследователски проекти по оперативни програми или други фондове и организации, опит в работата с информационни системи за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България, опит в провеждането на обществени поръчки, компетентност, свързана с контрол на качеството и организационни умения Владеене на английски език и още един чужд език е предимство Опит с работа във ВУЗ е предимство |
| 4. | Трудов стаж | 5 години |
| 5. | Заетост по проекта | 4 часа/ден |
| 1. | Длъжност в екипа за управление | Главен счетоводител |
| 2. | Необходимо образование | Висше образование – ОКС „Магистър“ в област „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Икономика“ |
| 3. | Необходима експертиза | Изисква се професионален стаж и опит в: осчетоводяване на първични счетоводни документи; съставяне на извлечения и финансови справки; изготвяне на оборотни ведомости; съставяне на приходни и разходни касови ордери и платежни нареждания; начисляване на възнаграждения, данъци и осигурителни вноски; счетоводно отразяване на стопански процеси; анализиране на счетоводни сметки; изготвяне на отчети за касово изпълнение на бюджета и оборотните ведомости; организиране на правилното протичане на документооборота на счетоводните документи; организиране на счетоводната отчетност; изготвяне на ежемесечни дневници по Закона за ДДС; регистриране на счетоводните операции, в съответствие с приложимото законодателство; организиране и изготвяне на становища и предложения по планиране, управление и отчитане на средносрочно и дългосрочно финансиране на разходите Опит с работа във ВУЗ и опит при изпълнение на оперативни програми и проекти е предимство |
| 4. | Трудов стаж | 10 години |
| 5. | Заетост по проекта | Непълно работно време |
| 1. | Длъжност в екипа за управление | Експерт „Публичност и връзки с обществеността“ |
| 2. | Необходимо образование | Висше образование – ОКС „Магистър“ в област „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Обществени комуникации и информационни науки“ или ОКС „Магистър“ в област „Хуманитарни науки“, професионално направление „Филология“ |
|
3.
|
Необходима експертиза
| Изисква се професионален опит в: организирането и провеждането на събития, обучения и семинари в стараната и чужбина; разработка и изпълнение на комуникационни планове и отчети по проекти; съставяне, редактиране и публикуване на електронни бюлетини; осъществяване на дейности, свързани с изготвяне и разпространение на рекламни материали; осъществяване на връзка с медии, партньори и потребители Опит при изпълнение на оперативни програми и проекти, както владеене говоримо и писмено на английски и поне още един чужд език е предимство. Предимство е и приложението на горепосочения опит в областта на комуникациите и връзките с обществеността в сферата на екологията, в т.ч. ефективно използване на вода и енергия, управление на водите, иновативни методи за включване на различни социални групи към екосъобразни практики и политики |
| 4. | Трудов стаж | 5 години |
| 5. | Заетост по проекта | 2 часа/ден |
| 1. | Длъжност в екипа за управление | Специалист Човешки ресурси |
| 2. | Необходимо образование | Висше, професионални направления – Икономика, Администрация и управление, Право |
| 3. | Необходима експертиза
| Изисква се професионален стаж и опит в: правление на трудови договори и процедури, свързани с встъпването в длъжност на служители и прекратяването на служебни правоотношения, управление и подпомагане на процедури, свързани с условията на труд, организацията на работното време, отпуските и отсъствията на служителите, координиране на процеси на подбор чрез управление на всички административни стъпки Опит с работа във ВУЗ и опит при изпълнение на оперативни програми и проекти е предимство |
| 4. | Трудов стаж | 2 години |
| 5. | Заетост по проекта | 1 брой на 2 часа/ден 2 броя на 1 час/ден |
| 1. | Длъжност | Приложен специалист в природните и/или техническите науки |
| 2. | Необходимо образование | Висше образование „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ |
| 3.
| Необходима експертиза
| Опит в координирането и контролирането на други служители – не по-малко от 3 години Специфични познания и умения в областта на сградни технически системи Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове, правила за пожарна безопасност, противопожарна защита Способност за спазване на кратки срокове и работа в екип Опит с работа във ВУЗ е предимство |
| 4. | Трудов стаж | 5 години |
| 5. | Заетост по проекта | 4 часа/ден |
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление (свободен текст до координатора на проект BG16RFPR002-1.014-0015 Център за компетентност „Чисти технологии за устойчиво развитие – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“),
- Автобиография,
- Диплома за висше образование,
- Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
- Копия на други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
- Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо) и др.
Забележка: При подаването на документите се предоставят оригинали и копия на дипломите, другите документи за придобита квалификация и трудовата книжка. След сравняване на съдържанието, оригиналите се връщат на приносителя.
Документи се приемат от 22.07.2025 г. до 27.07.2025 г. на email: yotinov@yahoo.com или в Деловодството на Ректората, стая 114.
Етапи на конкурса:
- Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
- На 28.07.2025 г. събеседване с допуснатите кандидати.
- Избраните кандидати ще бъдат назначен в екипа на проекта според предвидения график на дейностите, за които са ангажирани.