Начало / Новини / Конкурси / Конкурси за административни длъжности / Архив / Конкурс за попълване на екипа на проект Център за компетентност:„Чисти технологии за устойчива околна среда–води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“

   

Срок за подаване на документите: от 22.07.2025 г. до 27.07.2025 г.

 

Проект №BG16RFPR002-1.014-0015 Център за компетентност:„Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“ (Clean&Circle), финансиран от Оперативна програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“, набира специалисти с висше образование, които да изпълняват описаните функции и задължения в екипа за професионалисти и администрацията на водещия партньор СУ „Св. Климент Охридски“:

1. Длъжност в екипа за управление Оперативен мениджър
2. Необходимо образование Висше образование – ОКС „Магистър“ в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“, или „Социални, стопански и правни науки“
3.

Необходима експертиза

 

Изисква се опит в оперативната работа на научно-изследователски проекти по оперативни програми или други фондове и организации, опит в работата с информационни системи за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България, опит в провеждането на обществени поръчки, компетентност, свързана с контрол на качеството и организационни умения

Владеене на английски език и още един чужд език е предимство

Опит с работа във ВУЗ е предимство

4. Трудов стаж 5 години
5. Заетост по проекта 4 часа/ден

 

1. Длъжност в екипа за управление Главен счетоводител
2. Необходимо образование Висше образование – ОКС „Магистър“ в област „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Икономика“
3. Необходима експертиза

Изисква се професионален стаж и опит в: осчетоводяване на първични счетоводни документи; съставяне на извлечения и финансови справки; изготвяне на оборотни ведомости; съставяне на приходни и разходни касови ордери и платежни нареждания; начисляване на възнаграждения, данъци и осигурителни вноски; счетоводно отразяване на стопански процеси; анализиране на счетоводни сметки; изготвяне на отчети за касово изпълнение на бюджета и оборотните ведомости; организиране на правилното протичане на документооборота на счетоводните документи; организиране на счетоводната отчетност; изготвяне на ежемесечни дневници по Закона за ДДС; регистриране на счетоводните операции, в съответствие с приложимото законодателство; организиране и изготвяне на становища и предложения по планиране, управление и отчитане на средносрочно и дългосрочно финансиране на разходите

Опит с работа във ВУЗ и опит при изпълнение на оперативни програми и проекти е предимство

4. Трудов стаж 10 години
5. Заетост по проекта Непълно работно време

 

1. Длъжност в екипа за управление Експерт „Публичност и връзки с обществеността“
2. Необходимо образование Висше образование – ОКС „Магистър“ в област „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Обществени комуникации и информационни науки“ или ОКС „Магистър“ в област „Хуманитарни науки“, професионално направление „Филология“

 

3.

 

 

Необходима експертиза

 

Изисква се професионален опит в: организирането и провеждането на събития, обучения и семинари в стараната и чужбина; разработка и изпълнение на комуникационни планове и отчети по проекти; съставяне, редактиране и публикуване на електронни бюлетини; осъществяване на дейности, свързани с изготвяне и разпространение на рекламни материали; осъществяване на връзка с медии, партньори и потребители

Опит при изпълнение на оперативни програми и проекти, както владеене говоримо и писмено на английски и поне още един чужд език е предимство. Предимство е и приложението на горепосочения опит в областта на комуникациите и връзките с обществеността в сферата на екологията, в т.ч. ефективно използване на вода и енергия, управление на водите, иновативни методи за включване на различни социални групи към екосъобразни практики и политики

4. Трудов стаж 5 години
5. Заетост по проекта 2 часа/ден

 

1. Длъжност в екипа за управление Специалист Човешки ресурси
2. Необходимо образование Висше, професионални направления – Икономика, Администрация и управление, Право
3.

Необходима експертиза

 

Изисква се професионален стаж и опит в: правление на трудови договори и процедури, свързани с встъпването в длъжност на служители и прекратяването на служебни правоотношения, управление и подпомагане на процедури, свързани с условията на труд, организацията на работното време, отпуските и отсъствията на служителите, координиране на процеси на подбор чрез управление на всички административни стъпки

Опит с работа във ВУЗ и опит при изпълнение на оперативни програми и проекти е предимство

4. Трудов стаж 2 години
5. Заетост по проекта

1 брой на 2 часа/ден

2 броя на 1 час/ден

 

1. Длъжност Приложен специалист в природните и/или техническите науки
2. Необходимо образование Висше образование „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“

3.

 

Необходима експертиза

 

Опит в координирането и контролирането на други служители – не по-малко от 3 години

Специфични познания и умения в областта на сградни технически системи

Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове, правила за пожарна безопасност, противопожарна защита

Способност за спазване на кратки срокове и работа в екип

Опит с работа във ВУЗ е предимство

4. Трудов стаж 5 години
5. Заетост по проекта 4 часа/ден

 

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление (свободен текст до координатора на проект BG16RFPR002-1.014-0015 Център за компетентност „Чисти технологии за устойчиво развитие – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“),
  • Автобиография,
  • Диплома за висше образование,
  • Служебна бележка от работодател (когато е приложимо).
  • Копия на други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност,
  • Копие от документ, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област - трудова книжка (когато е приложимо) и др.

Забележка: При подаването на документите се предоставят оригинали и копия на дипломите, другите документи за придобита квалификация и трудовата книжка. След сравняване на съдържанието, оригиналите се връщат на приносителя.

 

Документи се приемат от 22.07.2025 г. до 27.07.2025 г. на email: yotinov@yahoo.com или в Деловодството на Ректората, стая 114.

 

Етапи на конкурса:

  • Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията.
  • На 28.07.2025 г. събеседване с допуснатите кандидати.
  • Избраните кандидати ще бъдат назначен в екипа на проекта според предвидения график на дейностите, за които са ангажирани.