Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Краят на Маркетингова игра 2022/2023 бе отбелязан с награждаване и гостуване от представители на Coca-Cola HBC Bulgaria

   

09.01.2023

 

Навръх Ивановден в приповдигнатата атмосфера на зала 300 на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“, беше отбелязан краят на Маркетингова игра 2022/2023, която традиционно играят студентите от бакалавърските програми на Факултета. Това е отборна игра, в която могат да участват по няколко играча, имаща за цел да ги постави в условия, близки до реалните, с което да ги предизвика да вземат управленски решения. Всяко решение води до точно определен резултат, което въвежда форма на състезателност между отборите. Крайната цел е, на база на взетите решения, да се отличи отбор, който е взел най-добрите решения и по този начин е постигнал преднина пред останалите.

IMG_4735(2)

Тази година почетните три места се разпределят по следния начин:

  • 1 място: Guitar O (5 576 т.) – Ивета Димитрова, Владислав Урджанов, Данаил Гушев
  • 2 място: Violin E (4 790 т.) – Светослав Славов, Виктория Михайлова, Динко Троев, Деляна Пенелова
  • 3 място: Drums E (4 558 т.) – Илияна Паралюзова, Катина Великова, Милица Иванова, Ивайло Георгиев

Всички отличени студенти получиха подарък от проф. д.ик.н. Невяна Кръстева, а наградите бяха връчени от Петър Сеизов, който е дългогодишен експерт в организирането на Маркетинговата игра и приятел на Стопански факултет.

След награждаването, за вдъхновението да се занимаваш с маркетинг и да си професионалист в областта, говориха експертите от маркетинговия екип на Coca-Cola HBC Bulgaria Галина Петрова, Емил Мянков, Николай Тинков и Крум Стоименов, който е възпитаник на Стопански факултет. В представянето бяха засегнати важни теми, които представят както общата рамка, така и специфичните задачи на класическия и разширения маркетингов микс от ежедневието на специалистите по маркетинг.