22.02.2022
Райфайзенбанк (България) ЕАД бе отличена с 3 работодателски награди в престижния конкурс на Career Show Awards 2021:
- Златна награда – Най-добър работодател – Банкиране
- Златна награда – Стратегия за вътрешни комуникации
- Бронзова награда – Стратегия „Здраве и уелнес“
Кеш мениджмънт специалист с функция Продажби
Регион: София
Град: София
Бизнес област: Дирекция Корпоративни продукти и бизнес развитие
Ако имате:
- Висше икономическо или техническо образование (квалификация Бизнес;Икономикa);
- Минимум 2 години банков опит (опит във финансова институция);
- Много добро владеене на английски език (писмено и говоримо);
- Много добра компютърна грамотност (MS Office);
- Отлични комуникативни, аналитични и организационни умения;
- Способност за работа в екип;
- Инициативност, желание за учене, прецизност и проактивност.
И искате да:
- Анализирате и оценявате клиентски нужди и предлагате разработване на нови и развитие на съществуващи Кеш мениджмънт услуги;
- Извършвате регулярен преглед на тарифите/услугите на банката спрямо банковия пазар и изготвяте предложения за промяна с цел увеличаване на доходността, запазване на конкурентостта на банката и идентифициране на потенциал за нови продажби;
- Извършвате регулярен анализ на обемите и реализираните доходи от корпоративни сегменти на банката и изготвяте предложения за действия;
- Участвате в процеса на изготвяне, следене и разглеждане за одобрение на преференциални ценови оферти за кеш мениджмънт услуги на корпоративни клиенти на банката;
- Участвате в срещи с корпоративни клиенти, инициирани от корпоративните специалисти в сегментите на Корпоративно банкиране и представяте услугите от портфолиото на Кеш мениджмънт;
- Изготвяте договори и структурирате сделки за кеш мениджмънт услуги за корпоративни клиенти;
- Участвате в имплементирането на Кеш мениджмънт услуги при корпоративни клиенти;
- Подготвяне на документация във връзка с участие на местни и международни търгове.
При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива;
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията;
- Динамична и предизвикателна работа;
- Модерна офис среда;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Застраховка Живот/ Злополука;
- Ваучери за храна;
- Спортна карта на преференциални условия;
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти.
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография. Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю. Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Можете да кандидатствате за позицията тук.
Продуктов мениджър в отдел Кеш мениджмънт, Корпоративно банкиране
Регион: София
Град: София
Бизнес област: Дирекция Корпоративни продукти и бизнес развитие
Ако притежавате:
- Висше икономическо или техническо образование /квалификация Бизнес; Икономикa/;
- Минимум 2 години банков опит /опит във финансова институция/;
- Много добро владеене на английски език /писмено и говоримо/;
- Способност за задълбочаване и анализиране на всеки казус;
- Отлични комуникативни, аналитични и организационни умения;
- Способност за работа в екип и адаптивност;
- Инициативност, желание за учене, прецизност и проактивност.
Ако искате да:
- Участвате в проекти за развитие в сферата на плащания, сметки и други дигитални услуги за корпоративни клиенти;
- Усетите очарованието на Kanban и Scrum практиките;
- Създавате нови и оптимизирате съществуващи продукти и услуги от портфолиото на Кеш Мениджмънт;
- Търсите и анализирате клиентската обратна връзка с цел подобряване на управляваните от вас продукти;
- Се присъедините към задружен и мотивиран екип;
- Работите по комплексни и разнообразни задачи;
- Проявявате самостоятелност и да придобивате нови знания и умения.
При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива;
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията;
- Динамична и предизвикателна работа;
- Модерна офис среда;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Застраховка Живот/ Злополука;
- Ваучери за храна;
- Спортна карта на преференциални условия;
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти.
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография. Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю. Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Можете да кандидатствате за позицията тук.