Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Кариерни възможности в dm България

   

20.05.2022

 

Screenshot 2022-05-20 at 15-07-05 Специалист в Tърговски отдел

Специалист в Tърговски отдел

Основни отговорности:

  • Подпомагане работата на мениджърите и асистентите в търговския отдел;
  • Поддържане и администриране на база данни (артикули, доставчици);
  • Изготвяне на справки и анализи;
  • Ежедневна комуникация по телефон и имейл с вътрешни отдели, филиали, доставчици, партньори и клиенти;
  • Координация на работните процеси в отдела;
  • Самостоятелност, добра организация при изпълнение на текущите задължения и умение за приоритизиране на задачи.

 

Изисквания:

  • Завършено висше образование или в процес на завършване (икономическото образование е предимство);
  • Добро владеене на немски език е предимство;
  • Спазване на срокове;
  • Афинитет към динамичната работа;
  • Отлично владеене на MS-Office (най-вече Excel);
  • Опит в работата със SAP е предимство;
  • Готовност за работа в екип;
  • Инициативност и аналитично мислене;
  • Готовност за работа в екип;
  • Инициативност и аналитично мислене.

 

dm предлага:

  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Home office;
  • Кратък петък;
  • Пари за транспорт;
  • Отстъпки за служители;
  • Здравословна закуска;
  • Relax room;
  • Свобода в работата;
  • Индивидуални възможности за развитие;
  • Иновативна програма за обучение;
  • Международни проекти;
  • Екипна работа и лидерство;
  • Перспективи;
  • Плоска структура.

Ако предизвикаме Вашия интерес, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо най-късно до 29.05.2022 г. на имейл: job@dm-drogeriemarkt.bg или тук.

 

Spezialist Einkauf mit Deutsch

Ihre Aufgaben:

  • Unterstützung des Sortimentsmanagers und Asisstenten im Bereich Einkauf
  • Pflege und Bearbeitung von Daten (Artikel und Lieferanten)
  • Erstellung von Berichten und Analysen
  • Tägliche Kommunikation per E-mail und Telefon mit den internen Abteilungen, Filialen, Lieferanten, Partnern und Kunden
  • Koordination von Arbeitsprozessen in der Abteilung
  • Selbständige Organisation der Aufgabenbereiche

 

Ausbildung:

  • absolviertes Studium oder Sie stehen kurz vor dem Abschluss ihres Studiums (Wirtschaftsstudium von Vorteil)

 

Erfahrung und Kenntnisse:

  • gute Deutschkenntnisse
  • Termintreue
  • Ausgezeichnete Kenntnisse in MS Office und Internet
  • Bereitschaft für Teamarbeit
  • Eigeninitiative und analytisches Denken

 

Das bieten wir Ihnen:

  • Zusätzliche Krankenversicherung
  • Homeoffice
  • Flexible Arbeitszeitmodelle (kurzer Freitag)
  • Transportgeld
  • Mitarbeiterrabatte
  • Gesundes Frühstück
  • Relax room
  • Freiheit bei der Arbeit
  • Individuelle Weiterentwicklungsmöglichkeiten
  • Innovatives Ausbildungsprogramm
  • Internationale Projekte
  • Teamarbeit und Führung
  • Perspektiven/Karriereperspektiven
  • Flache Hierarchien

 

Falls wir Ihre Interesse wecken, dann bewerben Sie sich bis zum 29.05.2022 schriftlich mit Lebenslauf (CV) und Motivationsschreiben hier.