Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Глобално предприемачество и маркетинг (12 успяващи български фирми - казуси)

   

29.05.2017

Bistra

 

Колегите от четвърти курс на специалност ”Стопанско управление” са написали интересни статии, събрани в представителен сборник (под ръководството на професор д.ик.н. Невяна Кръстева – съставител и автор на увода). Те са проучили и описали успешни практики на български фирми в международния им маркетинг на чужди пазари. Обект на изследване са малки фирми от секторите на здравословното хранене, фармацевтичния сектор, строителството, ИТ сектора, машиностроенето и др. Методите на изследване са преди всичко кабинетни и лични интервюта с представители на компаниите. Целта на сборника е да насърчи българските предприемачи чрез средствата на маркетинга в усилията им да развият дейността си и да излязат успeшно на глобалния пазар.

 

Кои са авторите? - Теодора Илиева, Антония Тончева, Златина Чудомирова, Румяна Стоянова, Илина Георгиева, Иво Минчев, Изабела Таскова, Камелия Косекова, Симона Станкова, Ивелина Тинева Виктория-Никол Бойчева, Христина Белухова, Лиляна Петкова, Маргарита Божилова , Александър Мантов, Мария Йосифова, Ивелина Семова, Дарина Велкова, Веста Владимирова, Диляна Колева, Мирена Костова, Христалина Димитрова, Кристияна Милева, Александрина Спасова, Ванеса Илиева, Йоана Борисова, Ирина Атанасова, Станислава Митева, Валентина Христова, Биляна Бончева, Виктория Вировска, Виктория Митева, Павел Попов, Стоян Жечев, Ивa Вaсилeвa, Стела Карпузова, Венета Феслийска, Десислава Петкова,Любомира Йосифова

 

 

Поздравления за авторите е техния научен ръководител