25.07.2022
Имаме 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Ние сме модерна универсална банка, която предлага иновативни продукти и финансови решения на своите клиенти. За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна реализация на амбициозните и талантливите, които имат шанс да израстват в компанията и да станат утрешните успешни лидери. Присъедини се към нас и бъди част от екипа на Пощенска банка!
Пощенска банка е точното място за теб! За работа в Управление Банкиране на малък бизнес, търсим да назначим мотивиран, отговорен и амбициозен колега за ролята на: Експерт Телемаркетинг – Банкиране на малък бизнес на 4 часа.
Кратко описание на позицията:
Осъществява изходящи и входящи телефонни обаждания с цел обработване на онлайн потока от заявления, пристигащи от всички онлайн канали от сайта на Банката насочени към БМБ клиенти, както и входяща линия за кандидатстване по телефона. Осъществяване на кръстосани продажби, предлагане на оферти и промотиране на активности, промоции и кампании, както и дейности, свързани със задържане на съществуващи клиенти.
Основни отговорности:
- Осъществява изходящи и входящи телефонни обаждания с цел обработването потока от онлайн заявления, подадени от сайта на Банката, както и от входящата линия за кандидатстване;
- Осъществява кръстосани продажби на предлаганите от Банката продукти от Управление „Банкиране на малък бизнес“ с цел постигане на зададените цели;
- Реализира изходящи обаждания към възложени от базите данни клиенти на Банката за непродажбени инициативи, промотиране на активности и кампании, чрез зададени инструкции и скриптове;
- Чрез изходящи обаждания стимулира продажбата на продукти насочени към БМБ клиенти като представя техните основни предимства и запознава клиентите с текущи промоции и кампании на Банката – кръстосани продажби на продукти;
- При обработка на заявленията, цели постигане на индивидуално възложените му цели и на максимална ефективност по основните измерители (KPIs);
- По утвърден работен процес осъществява дейностите по обработване на входящи заявления за кандидатстване за кредитни продукти от онлайн каналите на Банката;
- Ежедневно следи и докладва постигнатите лични цели и свършената работа;
- Стриктно проследява всички осъществени продажби до тяхното успешно затваряне;
- Има задължението надлежно да попълва и отчита всички вътрешно установени документи, файлове и процедури, свързани с функциите на звеното;
- Организира срещи между клиенти и служители от Управление „Банкиране на малък бизнес“, с цел финализиране на документи по осъществени сделки;
- Подава ежедневна обратна връзка от клиенти за мнението им по онлайн формите и инициативи, в които са включени.
Изисквания за позицията са:
- Висше икономическо образование;
- Минимум 1 година опит в обслужването на клиенти по телефона;
- Отлично владеене на граматически правилен български език – писмено и говоримо;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Internet.
- Продажбени умения;
- Добри презентационни и организационни умения;
- Справяне с възражения и конфликтни ситуации, свързани с клиенти;
- Умения за работа под напрежение;
- Умения за работа в екип;
- Ориентация към постигане на резултати;
- Доставяне на резултати в посочените времеви рамки.
Предлагаме ти:
- Атрактивно възнаграждение и допълнително финансово стимулиране;
- Възможност за професионално и личностно развитие;
- Ясно дефинирани кариерни пътеки;
- Непрекъснати обучения и програми за развитие на потенциала;
- Допълнително здравно и пенсионно осигуряване;
- Работа в приятелска и динамична среда;
- Участие в разнообразни социално-отговорни дейности;
- Карта Multisport на преференциална цена;
- Преференции при ползване на банковите ни продукти.
Ако желаеш да бъдеш част от успеха на Пощенска банка и да откриеш вселена от нови възможности, изпрати автобиография и актуална снимка на jobs@postbank.bg