13.12.2022
Василена Вълчанова, маркетинг експерт и консултант, бе гост-лектор на Стопанския факултет с детайлна презентация за маркетинг чрез съдържание.
Тя представи пред студентите различни приложения на маркетинговото съдържание и ролите, които content marketing играе в цялостната маркетингова стратегия.
Благодарение на богатия си опит като практик, Василена представи примери на български и международни проекти, използващи силата на ангажиращото онлайн съдържание.
Лекцията представи различни формати на съдържание – от блогове и е-книги през динамични аудио и видео формати.
Примерите показаха как дигиталното съдържание може да служи на марки предлагащи услуги, електронни магазини, софтуерни продукти, бързооборотни стоки и още много.
Основните принципи за създаване на ефективно маркетингово съдържание, които студентите разгледаха, включват опознаването на аудиторията и нейните нужди, създаването на съдържание, което естествено се вписва в дигиталните канали, където „живее“ и използването на интерактивни формати за допълнително ангажиране на публиката.