06.03.2017
Едуард Уилсън казва, че отсега нататък светът ще бъде управляван от т.нар. "синтезатори" – хората, които умеят да съберат точната информация в точното време, да я осмислят критично и след това да вземат разумни и важни решения.
Работилницата Strategic Data Analysis: Decision-Making е за тези, които (искат да) движат бизнеса и организацията напред - независимо дали са в обувките на предприемачи или мениджъри, отговорни за бизнес развитие, продажби, маркетинг и бранд мениджмънт, създаване и развитие на продукти.
До 8 март 2017 г. тече конкурс за 75% стипендия. Кандидатите следва да заявят интерес след което минават специален тест за умения за работа с данни и на база резултата ще бъдат избрани 20 стипендианта, които да запишат курса на цена от 110 лева.
Кандидатствайте на http://www.thebusinessinstitute.eu/bg/strategic-data-analysis/
Работилницата дава практически знания и умения за работа с данни и показатели за взимане на решения при създаване и развитие на продуктови, маркетинг и бизнес стратегии.
Участниците ще упражнят на практика наученото с бизнес симулацията на Harvard Business Publishing на проф. Том Давенпорт, лидер на тема big data и data-driven marketing. Работилницата ще включва срещи за споделяне на опит от бизнес практици на успешни компании в България.
- Вземи практични знания и умения за работа с данни за създаване и развитие на маркетинг и бизнес стратегии! Приложи наученото веднага в бизнес симулация от Харвард! Вземи стипендия с promo code: marketing360
Повече информация на: http://www.thebusinessinstitute.eu/bg/strategic-data-analysis/