Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Бонев Софт Одитинг ООД търси Бизнес анализатор информационни технологии

   

28.09.2022

 

Кои сме ние?

Бонев Софт Одитинг ООД създава и разпространява цялостна система за управление на бизнеса - АЖУР®, софтуер с гъвкава модулна структура, който е винаги актуален с нормативните промени и идва с постоянна поддръжка, консултации и възможности за обучение.

business-analyst-min

Описание на длъжността:

Бизнес анализаторът дефинира бизнес нуждите на клиентите и предлага софтуерни решения, които да подобрят и автоматизират организацията на работата му. Като част от екипа по проектиране на програмните продукти, гарантира, че целите на всеки един проект решават съществуващите бизнес проблеми и работата на софтуера е според очакванията на крайните потребители.

 

Бизнес анализаторът:

  • Документира бизнес изисквания от клиенти на компанията, при взаимодействие с отдел„Обслужване на клиенти“ и търговските представителите в страната;
  • Участва при разработване на проекта, по който ще се създава програмния продукт;
  • Предлага различни решения и нови функционалности към разработваните приложни програми;
  • Прави анализ и тест на разработваните приложни програми;
  • Прави анализ на бази данни;
  • Съставянето на ръководство на потребителя за ползване на програмата;
  • Анализира ефективността на внедрените програмни системи и при установяване на неефективно действие на същите прави предложения за подобрението им;
  • Следене на нормативните актове свързани със счетоводното и данъчно законодателство за приети промени и изготвяне на предложения за реализацията им в продуктите от серията АЖУР®.

 

Профил на кандидатите:

Образование:

  • Студент/завършил висше образование с добри познания по бизнес, счетоводство, управление на данни или друго свързано с естеството на работа.

 

Квалификации:

  • Познания по бизнес или счетоводни;
  • Познаване на данъчната система в България;
  • Отлични познания по Excel;
  • Познания за ERP или сходни системи за управление на бизнеса;
  • Познания за работа с SQL бази данни.

 

Трудов стаж: 0+ г.

 

Езици:

  • Английски език наработно ниво

 

Личностни умения:

  • Умение за работа в екип;
  • Методичен и аналитичен подход за решаване на проблеми;
  • Внимание към детайлите;
  • Добра организация и умения за решаване на проблеми;
  • Отлични комуникационни умения;
  • Възможност за обяснение на техническа информация на нетехнически хора;
  • Умения за работа с крайни срокове.

 

Какво предлагаме?

  • Безсрочен трудов договор;
  • Конкретно възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Работно време: 9.00 – 17.30 часа;
  • Възможност за продължаване на образованието;
  • Встъпително обучение;
  • Ежемесечно обучение в офиса;
  • Опит в утвърдена компания.

 

Контакт:

При интерес, моля изпратете своето CV на thristova@bsoft.bg. Всички кандидатури ще бъдат третирани поверително. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Изпращайки кандидатурата си, вие се съгласявате предоставените данни да бъдат обработени съгласно с GDPR.