28.09.2022
Кои сме ние?
Бонев Софт Одитинг ООД създава и разпространява цялостна система за управление на бизнеса - АЖУР®, софтуер с гъвкава модулна структура, който е винаги актуален с нормативните промени и идва с постоянна поддръжка, консултации и възможности за обучение.
Описание на длъжността:
Бизнес анализаторът дефинира бизнес нуждите на клиентите и предлага софтуерни решения, които да подобрят и автоматизират организацията на работата му. Като част от екипа по проектиране на програмните продукти, гарантира, че целите на всеки един проект решават съществуващите бизнес проблеми и работата на софтуера е според очакванията на крайните потребители.
Бизнес анализаторът:
- Документира бизнес изисквания от клиенти на компанията, при взаимодействие с отдел„Обслужване на клиенти“ и търговските представителите в страната;
- Участва при разработване на проекта, по който ще се създава програмния продукт;
- Предлага различни решения и нови функционалности към разработваните приложни програми;
- Прави анализ и тест на разработваните приложни програми;
- Прави анализ на бази данни;
- Съставянето на ръководство на потребителя за ползване на програмата;
- Анализира ефективността на внедрените програмни системи и при установяване на неефективно действие на същите прави предложения за подобрението им;
- Следене на нормативните актове свързани със счетоводното и данъчно законодателство за приети промени и изготвяне на предложения за реализацията им в продуктите от серията АЖУР®.
Профил на кандидатите:
Образование:
- Студент/завършил висше образование с добри познания по бизнес, счетоводство, управление на данни или друго свързано с естеството на работа.
Квалификации:
- Познания по бизнес или счетоводни;
- Познаване на данъчната система в България;
- Отлични познания по Excel;
- Познания за ERP или сходни системи за управление на бизнеса;
- Познания за работа с SQL бази данни.
Трудов стаж: 0+ г.
Езици:
- Английски език наработно ниво
Личностни умения:
- Умение за работа в екип;
- Методичен и аналитичен подход за решаване на проблеми;
- Внимание към детайлите;
- Добра организация и умения за решаване на проблеми;
- Отлични комуникационни умения;
- Възможност за обяснение на техническа информация на нетехнически хора;
- Умения за работа с крайни срокове.
Какво предлагаме?
- Безсрочен трудов договор;
- Конкретно възнаграждение;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Работно време: 9.00 – 17.30 часа;
- Възможност за продължаване на образованието;
- Встъпително обучение;
- Ежемесечно обучение в офиса;
- Опит в утвърдена компания.
Контакт:
При интерес, моля изпратете своето CV на thristova@bsoft.bg. Всички кандидатури ще бъдат третирани поверително. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Изпращайки кандидатурата си, вие се съгласявате предоставените данни да бъдат обработени съгласно с GDPR.