Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Adecco Bulgaria: Координатор екип

   

23.11.2018

 

s_1ed2ab541a6410987cd3140edea23abb

 

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.

Към настоящия момент Адеко търси да назначи за свой клиент – един от най-големите производители на електроника в света:

 

Координатор екип

 

Задължения и отговорности:
• Организира и координира работата на хората в екипа, като осигурява изпълнението на заложените цели и дейности;
• Изготвя кампанийни и регулярни седмични и месечни отчети на английски език, относно дейността на екипа, активностите на пазара и др.;
• Проактивно търси възможности за подобрения в процеса на работа и резултатите;
• Събира, систематизира и анализира постъпилата информация;
• Постоянно се информира и наблюдава всички новости и пазарни тенденции в бранша.
• Съдейства за правилното протичане на заложените дейности;
• Насочва и консултира членовете на екипа;
• Обобщава проблеми, предложения, подобрения и други оперативни въпроси;
• Мениджмънт на рекламни материали (дистрибуция, планиране, обобщаване/отчетност);
• Води и развива документация, изисквана от компанията;
• Изпълнява и други задачи, дадени от прекия ръководител;
• Спазва срокове и поставя приоритети, в зависимост от стратегията на компанията.

 

Изисквания за заемане на длъжността:
• Висше образование. Образование в направления икономика и стопанско управление се счита за предимство;
• Предишен опит на подобна позиция– минимум 2 години. Опит в областта на трейд маркетинг, BTL маркетинг и продажби се счита за предимство;
• Опит в работа с хора и управление на екипи;
• Аналитични умения;
• Отлични комуникативни, презентационни и умения за работа при увеличено натоварване;
• Способност за работа в променяща се среда;
• Английски език – писмено и говоримо минимум B2;
• Високо ниво на ползване на Microsoft office продукти - Excel, Word, Power Point, Outlook.

 

Какво предлагаме:
• Трудов договор
• Добро възнаграждение и възможност за допълнителни социални придобивки;
• Ясна и справедлива система за оценка на трудовото представяне, обвързана със заплащането;
• Възможност да бъдете част от международна компания, която е безспорен световен лидер в сферата си;
• Реални възможности за професионално развитие и кариерно израстване;

 

В случай че предложението представлява интерес за Вас, изпратете автобиографията си. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814

 

Моля, към кандидатурата да бъде прикачена и ваша актуална снимка.

 

Кандидатствай