Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / За студентите - Актуално / Календар Магистри / Strategic Data Analysis: Decision-Making – работилница с бизнес симулация от Харвард

   

06.03.2017

 

thumbnail_fb event

 

Едуард Уилсън казва, че отсега нататък светът ще бъде управляван от т.нар. "синтезатори" – хората, които умеят да съберат точната информация в точното време, да я осмислят критично и след това да вземат разумни и важни решения.

Работилницата Strategic Data Analysis: Decision-Making е за тези, които (искат да) движат бизнеса и организацията напред - независимо дали са в обувките на предприемачи или мениджъри, отговорни за бизнес развитие, продажби, маркетинг и бранд мениджмънт, създаване и развитие на продукти.

До 8 март 2017 г. тече конкурс за 75% стипендия. Кандидатите следва да заявят интерес след което минават специален тест за умения за работа с данни и на база резултата ще бъдат избрани 20 стипендианта, които да запишат курса на цена от 110 лева.

 

Кандидатствайте на http://www.thebusinessinstitute.eu/bg/strategic-data-analysis/


Работилницата дава практически знания и умения за работа с данни и показатели за взимане на решения при създаване и развитие на продуктови, маркетинг и бизнес стратегии.

Участниците ще упражнят на практика наученото с бизнес симулацията на Harvard Business Publishing на проф. Том Давенпорт, лидер на тема big data и data-driven marketing. Работилницата ще включва срещи за споделяне на опит от бизнес практици на успешни компании в България.

 

  • Вземи практични знания и умения за работа с данни за създаване и развитие на маркетинг и бизнес стратегии! Приложи наученото веднага в бизнес симулация от Харвард! Вземи стипендия с promo code: marketing360

 

Повече информация на: http://www.thebusinessinstitute.eu/bg/strategic-data-analysis/