25.01.2016
Търговски представител за територията на град София
ТЪРСИМ ТОЧНО ВАС! ВИЕ сте млад, енергичен и амбициозен! Чувствате се на мястото си в един съвременен свят на нови технологии и ежедневеният сблъсък с иновативни продукти и решения е удоволствие за ВАС! Копнеете да намерите реализизация в динамична корпоративна среда и сте готови теоретичните ВИ познания да придобият практическа стойност в стабилна международна компания в сферата на ИТ услугите, свързани с документи, документни процеси и тяхното управление. Ние сме компания, глобален лидер в областта, с вековна история и традиции и над 40 000 служители в световен мащаб.
Отговорности на позицията:
• Активно набиране и изграждане на отношения с клиенти в рамките на възложената територията
• Презентиране на продуктите и услугите на компанията
• Търговски преговори с клиенти
• Анализ на нуждите на клиентите и предлагане на решение за оптимизиране
• Планиране на работните активности в съответствие с политиката и стратегията на компанията
• Регулярна отчетност към прекия ръководител
• Координиране с останалите отдели в компанията
• Изпълнение на лични цели за продажби
• Обучение според стандартите на компанията и вътрешната система за обучение.
Изисквания:
•Завършено висше образование или студент последна година
• Познания и интерес към предоставянето на решения / услуги или IT периферия се счита за предимство
• Проактивен, амбициозен, динамичен и креативен човек
• Добри презентационни и комуникационни умения
• Познаване на офис приложения - Word, Excel, PowerPoint
• Владеенето на английски език се счита за предимство
• Шофьорска книжка
Предлагаме:
• Ключова търговска позиция в екипа
• Възможност за натрупване на опит в международна компания с изградени корпоративни стандарти
• Възможност за развитие в структурата на компанията
• Входящо обучение и периодични мотивиращи обучения
• Тийм билдинги
• Основно възнаграждение
• Допълнително възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати
• Служебен телефон и лаптоп
• Ползване на служебен автомобил
Ако търсите предизвикателства в кариерата, моля, изпратете актуална автобиография и мотивационно писмо на електронен адрес: career@konicaminolta.bg. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Благодарим за проявения интерес!
Мениджър ключови клиенти.
Отговорности на позицията:
• Активно набиране и изграждане на дългосрочни отношения със средни и големи корпоративни клиенти
• Презентиране на продуктите и услугите на компанията
• Умения за търговски преговори с мениджъри от най-високо ниво
• Анализ на нуждите на клиентите и управление на процеса по изграждане на индивидуални решения
• Планиране на работните активности в съответствие с политиката и стратегията на компанията
• Стрегическо развитие на търговския подход на компанията на българския пазар
• Умения за управление на времето и собствените отговорности
• Координиране с останалите отдели в компанията
• Изпълнение на лични цели за продажби
• Обучение според стандартите на компанията и вътрешната система за обучение.
Изисквания:
• Завършено висше образование
• Опит в продажбите на услуги на корпоративни клиенти
• Познания и интерес към предоставянето на решения / услуги или IT периферия се счита за предимство
• Проактивен, амбициозен, динамичен и креативен човек
• Добри презентационни и комуникационни умения
• Познаване на офис приложения - Word, Excel, PowerPoint
• Владеенето на английски
• Шофьорска книжка
Предлагаме:
• Ключова търговска позиция в екипа
• Възможност за натрупване на опит в международна компания с изградени корпоративни стандарти
• Възможност за развитие в структурата на компанията
• Входящо обучение и периодични мотивиращи обучения
• Тийм билдинги
• Основно възнаграждение
• Допълнително възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати
• Служебен телефон и лаптоп
• Ползване на служебен автомобил
Ако търсите предизвикателства в кариерата, моля, изпратете актуална автобиография и мотивационно писмо на електронен адрес: career@konicaminolta.bg. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Благодарим за проявения интерес!
Консултант Оптимизирани услуги за печат (OPS).
Отговорности на позицията:
• Създава контакт и доразвива отношенията с настоящите и бъдещи корпоративни клиенти на компанията, подпомагайки работата на Търговските представители и Мениджърите ключови клиенти в търговския екип.
• Презентиране на продуктите и услугите на компанията – самостоятелно и в екип с отговорния търговец
• Анализира ефективността на документооборота при потенциалните и настоящи клиенти с цел откриване на потенциални възможности за оптимизация – печат, архив, бизнес процеси
• Подготвя конкретно предложение със специфична конфигурация на моделите устройства, необходимия софтуер, техническите услуги и финансов анализ
• Подготвя комплексна стратерия за оптимизация на разходите за печат при клиента на база анализ
• Умения за търговски преговори с мениджъри от най-високо ниво
• Стрегическо развитие на OPS направлението на компанията на българския пазар
• Умения за управление на времето и собствените отговорности, както управлението на проекти
• Подпомага членовете на търговския екип при ръководенето на портфолиото от клиенти, за които отговарят пряко
• Координиране с останалите отдели в компанията
• Изпълнение на лични цели за продажби
• Обучение според стандартите на компанията и вътрешната система за обучение.
Изисквания:
• Завършено висше образование
• Опит в продажбите на услуги на корпоративни клиенти
• Познания и интерес към предоставянето на решения / услуги или IT периферия се счита за предимство
• Проактивен, амбициозен, динамичен и креативен човек
• Добри презентационни и комуникационни умения
• Познания в областта на ERP, CRM и специфични софтуерни продукти ще се счита за предимство
• Познаване на офис приложения - Word, Excel, PowerPoint
• Владеенето на английски
• Шофьорска книжка
Предлагаме:
• Ключова консултантска позиция в търговския екип
• Възможност за натрупване на опит в международна компания с изградени корпоративни стандарти
• Възможност за развитие в структурата на компанията
• Входящо обучение и периодични мотивиращи обучения
• Тийм билдинги
• Основно възнаграждение
• Допълнително възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати
• Служебен телефон и лаптоп
• Ползване на служебен автомобил
Ако търсите предизвикателства в кариерата, моля, изпратете актуална автобиография и мотивационно писмо на електронен адрес: career@konicaminolta.bg. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Благодарим за проявения интерес!