10.11.2022
На 31-ви октомври и на 7-и ноември 2022 г. Ивелина Ансарова, CEO на дигитална агенция Accella Digital, представи като гост-лектор темата „Рекламни възможности на платформата Google Ads“ пред студентите в магистърската програма „Дигитален маркетинг“ на Стопанския факултет на Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
В рамките на две последователни сесии гост-лекторът запозна участниците с най-добрите практики на рекламната мрежа и демонстрира използването ѝ за създаване на кампании за мрежите за търсене, дисплей и YouTube. Участниците в сесиите имаха възможността да разработят курсова работа, която включва подбор на ключови думи, писане на текстови реклами и рекламни разширения.
След преминаване на обучението, студентите биха могли да се явят на официалната сертификационна програма на Google – Skillshop, с която всеки дигитален маркетинг специалист би могъл да получи международен сертификат за познания в сферата на онлайн рекламата с Google Ads.