Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Аксес Файнанс ООД: ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗАТОР/ОТДЕЛ „АНАЛИЗИ И ПРОДУКТИ“

   

09.10.2019

 

thumbnail_access-whitecard-logo

 

 

Аксес Файнанс ООД е водеща небанкова финансова институция /Fintech/, част от Мениджмънт Файненшъл Груп /МФГ/, предоставяща потребителски кредити в България, Румъния и Полша.
Мисията на компанията е да предоставя бърз достъп до финансови инструменти, продукти и услуги на всеки, който иска да осъществи мечтите си.

Екипната работа, прозрачността в отношенията и доверието са в основата на нашия успех!

Стартирай кариерното си развитие, като станеш част от екипа на една от водещите FinTech компании!

 

ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗАТОР / ОТДЕЛ „АНАЛИЗИ И ПРОДУКТИ“

 

Отговорности:

  • Извършва ad-hoc и регулярни анализи и репорти с основните KPI на компанията за всички пазари, на които тя оперира;
  • Участва в създаването на нови и развитието на вече съществуващите продукти;
  • Участва във формирането и одобрението на бюджета на компанията, както и в последствие следи за неговото изпълнение;
  • Подготвя таргети за различни типове кампании – привличане на нови клиенти, задържане, cross-sale, up sale;
  • Извлича информация от вътрешните информационни системи на компанията (към момента –BI, като за в бъдеще се планира и внедряване на нови data analysis tool-ове);
  • Разработва статистически модели за поведение (на по-късен етап);
  • Следи за различни тенденции на поведение при съществуващите клиенти и въз основа на тях разработва стратегии за действие;
  • Комуникира с колегите от дружествата в чужбина и работи с тях по съвместни проекти и задачи.

 

Изисквания:

  • Аналитично мислене и самоинициативност;
  • Добри комуникационни и презентационни умения‘
  • Английски език на поне „работно“ ниво;
  • Добро владеене на Excel;
  • Познания по Customer Lifetime Value, Propensity Modelling (Churn Prediction, etc.), Data - Driven Segmentation, Scoring, Fraud Detection, Credit Risk Assessment / Modelling ще бъдат считани за предимство;
  • Способност за правилно приоритизиране на поставените задачи и внимание към детайлите;

 

За повече информация и кандидатстване:

 

Цвета Сирмай

Експерт „Човешки ресурси“

+359 88 616 44 69

tveta.sirmay@bialakarta.bg