Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Кариерен център / Предложения за работа / Компания: Бългериън Пропърти Девелъпмънтс ЕООД - офис-мениджър

   

04.11.2016

 

Месторабота: София, България

Функцията на офис-мениджърът е свързана с обработка на информационните потоци, координиране и осигуряване на нормалното и безпрепятствено протичане на трудовата дейност в офиса или предприятието. В тази връзка офис-мениджърът съгласува кореспонденцията, спазвайки стандартите, предава и получава информация, работи активно с офис-техника и консумативи, отговаря за деловодството и води архив. Офис-мениджърът има развити добри комуникативни, презентационни умения, способност за работа в екип, проактивност, гъвкавост, коректност, толерантност, умения за спазване на етичните норми и фирмени стандарти. Наблюдателен, прецизен, отговорен, притежава организационни способности и умения за вземане на адекватни и своевременни решения.

 

Задължения:

 

• Поддържа бизнес кореспонденцията;

• Изготвя и контролира графика за бизнес срещи;

• Организиране на събития;
• Посреща клиенти и гости на фирмата;

• Подготвя заседателната зала за среща; предлага и сервира кафе и напитки;

• Административно подпомага цялостната дейност на компанията;
• Административни и организационни задължения;
• Административни и обслужващи дейности;
• Следене и разпределяне на входяща и изходяща поща;

• Документи за подпис; деловодство; архив;

• Обслужване на входящи и изходящи телефонни повиквания;

• Други задължения от общ и хоризонтален за фирмата характер – копиране, сканиране, поръчка на офис материали и консумативи, поръчка на напитки и кетъринг за офиса;

 

Изисквания:

 

• Подходящо висше образование, може и обучаващ се студент в бакалавърска или магистърска програма;

• Опит на подобна позиция е предимство;
• Много добро ниво на владеене на английски език писмено и говоримо;
• Компютърни умения – MS Office, Internet;
• Представителен външен вид;
• Динамична, комуникативна, организирана личност;

 

Ние предлагаме:

 

• мотивиращо възнаграждение

• работа в международна компания

• заетост на пълен работен ден (8-часов), от 9:00-18:00 ч.; с един час обедна почивка

• трудов договор съгласно законите на Република България

• приятна и предизвикателна работна среда

• възможност за натрупване на познания и опит в областта на инвестициите в недвижими имоти, финансови модели, сделки и преговори, наемни отношения

 

Ако длъжността представлява интерес за Вас и сте мотивирани, моля да изпратите автобиография и актуална снимка не по-късно от 25 ноември 2016 г. на следния адрес на електронна поща: iliyan.yordanov@bpdplc.com

 

Само кандидатите, предварително одобрените по документи, ще бъдат поканени на интервю.

 

Личните Ви данни ще бъдат съхранявани съгласно ЗЗЛД и няма да бъдат ползвани за други цели.