Годишник на Стопанския факултет, том 13 (2016)
СЪДЪРЖАНИЕ
Желю Владимиров – Състояние и развитие на българската хранително-вкусова
промишленост след 2006 г. ................................................................................................... 5
Албена Вуцова, Емил Митов – Навлизане на нови пазари и пазарни ниши ........................... 47
Деница Гаврилова – Потребителско поведение в България по време на
коледните празници и фактори, които му влияят ............................................................. 69
Димитър Златинов – Два подхода за анализ и оценка на краткосрочните
ефекти от взаимодействието между прилаганата антикризисна фискална
и парична политика .................................................................................................... 81
Албена Йотова – Collaborative Networks Changing the Face of the Educational System.
Three Case Studies in the Pre-school and Elementary Education ....................................... 101
Рая Каназирева – Аспекти на корпоративното предприемачество и нива на иновации в
установени фирми .............................................................................................. 123
Камелия Касабова – Електронните пари и предплатените карти .......................................... 151
Невяна Кръстева, Волен Филипов – „Подсилена реалност“ в маркетинга ........................... 167
Тони Конджов – Механизмът за разрешаване фирмените концентрации в Европейската
комисия: Плюсове и минуси за малките страни членки ................................................ 177
Боян Ломев, Николай Нетов – Bulgarian Stock Market and Market Risk Forecasting under
Long Memory in Returns ..................................................................................................... 185
Мария Павлова – Еволюцията в управленското счетоводство и инструментариумът му
за управление на общините ............................................................................................... 201
Владимир Пеовски – Поведенчески модели на участниците в политическия
обмен...................................................................................................................... 217
Теодор Седларски, Гергана Димитрова – Световната финансова криза от перспективата
на поведенческите финанси .............................................................................................. 247
Теодор Седларски, Диана Димитрова – Социални мрежи за споделяне на риска ............... 269
Теодор Седларски, Жельо Панайотов – Изплъзващата се цел на щастието ......................... 293
Христина Стоянова – Развитие на световния пазар за офшоринг на услуги и бизнес
процеси и неговото отражение в българската икономическа среда. Научни
изследвания върху офшоринга ......................................................................................... 317
Мирена Тодорова – Роля на дигиталната среда за потребителите, компаниите и
марките. Нови тенденции в маркетинга и потребителското поведение ....................... 333
Мирослава Христова – La recherche en management strategique et les conceptualisations
sur les strategies ........................................................................................ 357
Дискусии на Центъра за икономика и политика на Китай
Шъ Иджъ – Preliminary study of interved-U hypothesis’ applicability in China ............... 371
Шъ Иджъ – Study of Influence of FDI on Residents’ Income Distribution in China ........... 381
Пълни текстове на статиите:
Годишник на Стопанския факултет, том 13 (2016) в електронната библиотека RePEc
Годишник на Стопанския факултет, том 13 (2016) в електронната библиотека CEEOL