Начало / Университетът / Факултети / Стопански факултет / Новини от факултета / Излезе от печат ново издание на Стопанския факултет: „Дигитален маркетинг – изкуствен интелект и потребителско поведение. Том 3“

   

12.12.2019

 

 

Излезе от печат том 3 на изданието на Стопанския факултет „Дигитален маркетинг – изкуствен интелект и потребителско поведение” с автори проф. д.ик.н. Невяна Кръстева, гл.ас. д-р Рая Каназирева и докторантите на катедра „Стопанско управление” Лилия Кокарешкова-Пантелеева и Алексей Потебня.

DM

 

Изданието се финансира от магистърска програма „Дигитален Маркетинг”. Книгата е предназначена за практическа работа на учащи се в областта на дисциплините „Дигитален маркетинг“ и „Стратегическо планиране на дигиталния маркетинг“. Авторите са си поставили две основни задачи: да създадат интерес у студентите към изучаването на дигиталния маркетинг и да очертаят рамката на основните аналитични инструменти, полезни в практиката.